vista download

Status
Niet open voor verdere reacties.

teckeltje

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2002
hallo

heb pas een nieuwe pc met vista maar nu is azureus en of andere torent programa's
zijn heel traag en als ik ze aan heb staan heb ik bijna geen internet meer kan dan regelmatig geen paginas meer vinden en is het internet heel langzaam
het downloaden met azureus of zo gaat maar met plus min 20 t0t 50 kb
toen ik xp had had ik een download van ongeveer 300 tot 600
heeft toevalig iemand meer dit probleem en hoe heb je het opgelost

alvast bedankt

gr dave :(:(

Is natuurlijk afhankelijk wat je download en hoeveel seeders er zijn.

ik download op xp en vista met utorrent en bij beide gaat het goed en zelfde snelheid.
check toch nog:windows firewall,modem/router firewall,aantal seeders maakt verschil in snelheid.
denk niet dat het aan vista ligt.

ps.dat je bijna geen internet sites kan openen en dat het traag gaat ligt zeker aan azureus,deze staat bekend als source vreter,daarom ga ik voor utorrent.

Laatst bewerkt:
nou als ik azureus of zo aan zet wordt ook mijn internet verbindig heel traag en kan ik op veel paginas niet meer opkomen
azureus heb ik nu seed 7(54) leec 3(49) down load snelheid is ongeveer 10 tot 20
heb internet verbinding van @home intensive 8000
heb vandaag een ander modem geha d daar zit ook telefoon op dat ga ik morgen aansluiten mischien dat dat helpt maar dat hoor je nog

alvast bedankt

gr dave

Laatst bewerkt:
denk echt dat je niet verbindbaar bent daar je 54 seeders hebt en met 7 verbonden.
check eens wat ik in het vorige bericht schreef.

Welke poort(en) heb je open gezet als ik vragen mag voor azureus?
toch niet 8681 want die is op torrentsites blacklisted dus word geblokkeerd.

Laatst bewerkt:
hallo allemaal

heb telefoon modem aan gesloten en het is op gelost dus ons ander modem was niet meer goed had al bij @home voorgestelt voor een ander modem maar dat kon het niet zijn
[B]dus wel [/B]

dus het is op gelost
als er iets mis gaat hoor je me weer
toch bedankt

gr jaapio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan