Vista drivers missen, me pc trekt het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipeke10

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Dit is nu al een jaar!
ik mis HEEL VEEEL windows drivers, ik zoek bijna elkedag aleen vind niks.. heeft iemand een gratis driver scan (ja, die vind je makkelijk ) MAAR die je dan ook gratis kan downloade als het voltooit is bij de meeste staat : Gratis driver scan en download aleen dan kan ik de drivers niet gratis download
iemand heeft ze mischien?!?

Er vallen steeds meer dingen uit lijkt het wel? ik speel(de) warrock aleen nu kan ik niet meer in een potje want dan kan het scherm niet meer door terwijl me pc niet vol staat want ik heb nog ZAT ruimte open.. ieman in mn klas zijn dat je dan 100% gebruik maakt van je prosessor kan ik het ook aanpassen zodat hij dus niet uitvalt? zodat ik bv 90% er maar op speel?

Please help iemand ik wordt hier gek van! me geluid werkt ook al niet meer!

Hoi,

Ten eerste heb je een legale versie windows.
En twee geef eens je hardwre van je pc op misschien dat we dan meer voor je kunnen betekenen.

Modag

Hoi,

Ten eerste heb je een legale versie windows.
En twee geef eens je hardwre van je pc op misschien dat we dan meer voor je kunnen betekenen.

Modag

Ok,
het is een legaale versie home basic namelijk

me pc merk =
een Dell ... ik start me pc nu opnieuw op om te kijken..

Hardware=
is programs toch?\

BRB ff pc openieuw opstarte

Hoi,

Als je hem bij microsoft het geactiveerd kan je vista toch zo instellen dat je update's vanzelf binnen krijgt.
en als je bij dell op het juiste type zoekt kan je daa rtoch de laatste vista drivers vandaan halen voor je hardeware.

Modag

Hoi,

Als je hem bij microsoft het geactiveerd kan je vista toch zo instellen dat je update's vanzelf binnen krijgt.
en als je bij dell op het juiste type zoekt kan je daa rtoch de laatste vista drivers vandaan halen voor je hardeware.

Modag

Uhhm ik krijg ook updates.. aleen die drivers krijg ik niet meer? ik krijg aleen telkus service packs en updates.. maar verder niet..

En.. het merk kon ik niet vinden :O

hoi

Drivers hoef je ook niet meer te krijgen in principe als ze erop staan

heb je nog een servicetag op je pc staan met een nummer?

zoals hier aangegeven?
http://support.dell.com/support/downloads/index.aspx?c=us&l=en&s=gen

service tag moet dat de code voorstellen ?

oow w8! ik heb de naam van de pc gevonden (stond op de zijkant xd )

Het is een :

Dell Optiplex 745

en over wat jij zij op mijn zijkant ZAT een stikkertje met tekst er op nu aleen nog een afdruk er van :O dus die heb ik niet meer..!

Jesss

het is gelukt de goede driverss dankje :)

heerrrlijjkkk!!!! Whoeehoee dankjee!!!!

Je bent de besteee!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan