vista drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

forrest1

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
hallo forum. ik heb een vraag. mijn vriend heeft windows vista geinstaleert maar heeft geen drivers cd, ok die heb ik, en ik wou dus de drivers voor vista basic instaleren. maar krijg de melding als ik de cd in de cd player doe, for fsc-pc only. ik moet zeggen dat ik een fujitsu siemens pc heb. kan men dat niet omzeilen. of hoe krijgt hij zijn drivers erop, want sommigge programmas lopen niet zo. zoals de beeld resolutie goed zetten gaat ook niet. is er iemand die helpen kan. dank u.

Als het een computer is van een bepaald merk, kun je vaak op de site van dat merk de drivers downloaden.

hallo janzwart bedankt voor de reactie op mijn vraag. ja dat is mij bekend ben ook al op die site geweest. kan ik die drivers dan meteen als ik ze download ook instaleren op de pc, dat is wat ik niet weet en geen ervaring mee heb. dank u

Soms zijn het ingepakte bestanden (bijv. .zip of .rar) deze moeten eerst uitgepakt worden voordat je ze kunt installeren, als het een .exe is kun je deze direct installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan