Vista een Mac-look geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinhoAjax

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2007
Hallo,

Ik ben Vista een beetje zat en probeer daarom wat Mac-look programma's uit. Die menu's zijn heel erg mooi, icoontjes enzo ook, maar ik heb nog wat moeite met enkele dingen. Als ik, bijvoorbeeld via WindowsBlinds, een andere Skin kies, schakelt hij automatisch over op de 98-skin. Is het misschien niet bedoeld voor vista?

Mijn andere vraag is hoe ik de programma's zoals het weer en de klok op het bureaublad kan krijgen.

Heel erg bedankt

Robin

dat kan inderdaad klopen als een style niet ondersteunt woord schaakel deze naar basic look

Hallo,

Ik ben Vista een beetje zat en probeer daarom wat Mac-look programma's uit. Die menu's zijn heel erg mooi, icoontjes enzo ook, maar ik heb nog wat moeite met enkele dingen. Als ik, bijvoorbeeld via WindowsBlinds, een andere Skin kies, schakelt hij automatisch over op de 98-skin. Is het misschien niet bedoeld voor vista?

Mijn andere vraag is hoe ik de programma's zoals het weer en de klok op het bureaublad kan krijgen.

Heel erg bedankt

Robin

GEEN VTP PACK PROBEREN die verknoeien je systeem, en voor de klok en dergelijke op je buroblad: gwn je sidebar aanzetten en dan kan je die daar "uittrekken" en ergens op het buroblad zetten en objectdock er al opgezet?

En als je nu nog steeds met die 98skin zit dan moet je via uitvoeren... of cmd (als admin) intypen :sfc /scannow

GEEN VTP PACK PROBEREN die verknoeien je systeem, en voor de klok en dergelijke op je buroblad: gwn je sidebar aanzetten en dan kan je die daar "uittrekken" en ergens op het buroblad zetten en objectdock er al opgezet?

En als je nu nog steeds met die 98skin zit dan moet je via uitvoeren... of cmd (als admin) intypen :sfc /scannow

ObjectDock had ik al ja. Dat andere zal ik straks eens proberen

Heb die scan gedaan, maar ik heb nog steeds precies hetzelfde probleem... Bij elke skin, of ik het nou met WindowBlinds of Theme Manager installeer, het werkt niet. Is er ook een soort Flyakite die wél werkt voor Vista?

Heb die scan gedaan, maar ik heb nog steeds precies hetzelfde probleem... Bij elke skin, of ik het nou met WindowBlinds of Theme Manager installeer, het werkt niet. Is er ook een soort Flyakite die wél werkt voor Vista?

geen packs downloaden die helpen je systeem naar de *****n, dan moet je overstappen op linux (ubuntu)
edit: of dualboot windows-linux

geen packs downloaden die helpen je systeem naar de *****n, dan moet je overstappen op linux (ubuntu)
edit: of dualboot windows-linux

Ik ken mensen waarbij die themes enzo wel prima werken. Ik wil toch wel eens weten wat ik nou telkens fout doe, want ik heb er altijd last van.

Help? :(

Mijn vraag is nog niet opgelost. Het lukt nog steeds niet om goede vensters in Apple-style te krijgen...

Ik heb de nieuwste Windowblinds gedownload en daarbij werkt het wel op de één of andere manier. Ben er erg blij mee.

Nu nog een ander vraagje: Ik heb ObjectBar van Stardock nu, maar ben er niet heel erg tevreden mee vanwege de skin. Zijn er alternatieven? Als Finderbar een goed alternatief is, hoe kan je die installeren want ik krijg alleen dll bestanden enzo als ik hem download?

Danke,

Robin

Ik heb de nieuwste Windowblinds gedownload en daarbij werkt het wel op de één of andere manier. Ben er erg blij mee.

Nu nog een ander vraagje: Ik heb ObjectBar van Stardock nu, maar ben er niet heel erg tevreden mee vanwege de skin.
Danke,

Robin

Je kan de skin toch aanpassen of een andere downloaden.
Zo zag mijn vista er uit, dit was met een standaard skin en die vond ik toch zeer geslaagd ;)

EDIT: je kan de opacity instellen, zelf totdat je de 'schoteltjes' niet meer ziet

Laatst bewerkt:
Je kan de skin toch aanpassen of een andere downloaden.
Zo zag mijn vista er uit, dit was met een standaard skin en die vond ik toch zeer geslaagd ;)

EDIT: je kan de opacity instellen, zelf totdat je de 'schoteltjes' niet meer ziet

Dankje voor de snelle reactie.

ik had het echter over Objectbar, niet objectdock.

Das taakblakje enzo veranderen, als je dat echt wilt doen dan raad ik linux (ubuntu) aan ipv windows (of een dualboot)
Daar kun je dat weel makkelijker en veel beter veranderen ;)

Bijlagen

• Screenshot.png
    Screenshot.png
    84,1 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Das taakblakje enzo veranderen, als je dat echt wilt doen dan raad ik linux (ubuntu) aan ipv windows (of een dualboot)
Daar kun je dat weel makkelijker en veel beter veranderen ;)

waarom zeur je altijd met je ***** LINUX HIJ VRAAGT OM IETS HEEL ANDERS !
@TS : gewoon zoeken op internet naar een MaC theme op google downloaden en dan in veiligemodus installeren

waarom zeur je altijd met je ***** LINUX HIJ VRAAGT OM IETS HEEL ANDERS !
@TS : gewoon zoeken op internet naar een MaC theme op google downloaden en dan in veiligemodus installeren

En ik zeg dat je dat makkelijk met linux kunt doen, en wat is **** LINUX, dus hij vraagt niet helemaal om iets anders, je kent duidelijk weeral niets van linux, al is van emerald voor linux gehoord, wsn niet he, dan kun je dat zelf gemakkelijk aanpassen of eentje downloaden, je kan heel je computer omvormen tot een macLOOK met linux en met windows gaat dat niet zonder veel te veel risico. Jij moet je leren beheersen, ik probeer te helpen en dan noem jij dat zeuren. En linux is stabieler dan windows, is het dan niet **** windows??? En de looks zijn blijkbaar, naar deze post te zien, ook al niet goed en dus zelfs niet van de nieuwe vista, die oh zo schoon zou zijn, NIET DUS!!
Themes op vista iinstalleren loopt meestal mis.
Dus eerst even informeren en dan kan je al niet zegen wat goed en slecht is !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan