Vista en dreamweaver

• Onderwerp starter Onderwerp starter atir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

atir

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Ik heb een nieuwe computer met vista en nu kan ik geen verbinding meer krijgen,niet via dreamweaver en ook niet met een andere ftp programma. heb de firewal van windows uitgezet en ook die van norton en dan nog krijg ik geen verbinding. Met mijn oude computer en XP en dreamweaver heb ik nooit problemen gehad

Misschien moet je even kijken of de kabels wel goed zitten. Of start je pc even opnieuw op.

Of als je een laptop hebt kijk dan even of je dat schuifknopje van het internet wel aan staat.

Heb dit probleem niet op 1 maar op 2 computers ! Heb een laptop van een vriend er bij gehaald met ook vista en zelfde senario, lukt niet om verbinding te maken met 2 verschillende severs ! Moet dus wel degelijk bij Vista liggen het probleem

nochtans ligt het niet aan vista, ik heb meerdermaals ook dreamweaver en Filezilla gebruikt, hercontroleer uw gegevens !

groet
jeroen

Hoi,

Krijg je wel verbinding als je Norton volledig uitzet (desnoods proces beïndigen)? Niet vergeten terug aan te zetten! :)

Misschien kan dit nog helpen, ook al heb je het al geprobeerd zonder firewall...

Ftp

Alle gegevens meermal gecontroleerd, met verschillende sites en providers geprobeerd en zelfs ook op een computer met dezelfde vista versie en een andere verbinding krijg ik geen toegang, op de vreemde computer stond zelfs geen beveiliging op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan