Vista en Erecovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

David93

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Hallo,
ik heb een Acer 5310 met daarop Windows Vista, nu wil ik hem even opnieuw installerenm (je kent het vast wel) nu staat er het programma Acer Erecovery op om dit gemakkenlijk te doen. het probleem is echter dat er word gevraagd om wachtwoord, die ik ben vergeten:o. en van de geheugensteun word ik niet veel wijzer. iemand een idee om op een anderen manier de Vista CD gratis legaal te bemachten? die code staat nog op de onderkant van mijn Laptop.

Meestal is dit 000000 dacht ik, maar het kan ook zijn dat het nummer aan de onderkant van de laptop staat. Maar dit weet ik niet zeker...

Meestal is dit 000000 dacht ik, maar het kan ook zijn dat het nummer aan de onderkant van de laptop staat. Maar dit weet ik niet zeker...

ik denk dat de Ts er zelf een paswoord heeft voor ingegeven :confused:

Je zou ook eens kunnen proberen bij het opstarten alt + f10 te drukken.
Dan zou er normaalgezien die erecovery console ook moeten uitkomen...
In principe heb je geen recovery dvd /cd's nodig maar het kan wel handig zijn soms(andere talen enzo)

Het is toch gewoon het herinstalleren dat je wilt dus, die cd aanmaken is niet je prioriteit denk ik :P

als je vista hebt opnieuw geinstalleerd kan je nog altijd dat je cd/dvd's aanmaken (zonder paswoord) :thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan