Vista en extensies Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
In kan nergens meer de instellingen voor de extensies in Media Player vinden. Waar zijn die verborgen?? WMP 11, in Xp zaten ze er nog wel in.
 
Je bedoeld extenties die door WMP als standaard moeten worden afgespeeld?
Deze staan in WMP onder Extra>>Opties>>Tabblad 'bestandstypen'.

:thumb:
 
Hoi !

En download/installeer maar direct K-lite codec-pack om jezelf frustratie's te besparen !

Greetz,

Harry.
 
Je bedoeld extenties die door WMP als standaard moeten worden afgespeeld?
Deze staan in WMP onder Extra>>Opties>>Tabblad 'bestandstypen'.

:thumb:

Heb je Vista?? Mooi geen bestandstypen tabblad te zien!!
 
Hoi !

En download/installeer maar direct K-lite codec-pack om jezelf frustratie's te besparen !

Greetz,

Harry.


Doen we standaard heh. Net Vista weer opnieuw erop. Kunnen we weer lachen alhoewel ze langzaamaan ontsluiert
 
HIER STAAN ZE DUS!!

Start>> standaardprogramma's>>uw standaardprogramma's instellen>>windows media player en daar kan je ze aanklikken.

Dat was dus makkelijk en op een te verwachten plek in XP versie, nu dus volledig onvindbaar, al zeker voor een gewone gebruiker en voor mij onvoorstelbaar dat iemand zoiets kan verzinnen maar het is toch zo. Net zoals bijvoorbeeld uitvoeren, dat bestaat nog steeds hoor en wordt toch ontzettend vaak gebruikt. Probeer het maar eens te vinden. Het lijkt wel treiterij. Nou kun je ook uitvoeren in search!! maar daar kom je ook maar bij toeval achter. Ik begrijp absoluut de beweegredenen niet van deze manoeuvres, want het wemelt ervan. Het zijn geen verbeteringen of nieuwigheden, nee gewoon moeilijker in plaats van makkelijker, maar goed als je het eenmaal weet is het geen punt meer maar toch wat mij betreft ergernis. En dan mag LangePier wel vinden dat je niet steeds dezelfde auto moet gaan maken maar een auto waarvan de rechter spiegel bijv. in de kofferbak zit daar zet ik toch mijn vraagtekens bij net zoals de bijna onvindbare extensies van WMP en het noodzakelijke run dat wel bestaat maar niemand weet waar. (ik wel)
 
Hoi !

Wat betreft uitvoeren: kijk es hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=285880, en vooral naar de datum !

Dit is het eerste sticky in de Vista-rubriek, had iedere forumbezoeker dus sins die tijd kunnen weten !

Wat betreft het verbergen van bestanden: of jij het daar nu mee eens bent of niet: de bedoeling is Vista veiliger te maken, door niets-vermoedende gebruikers het moeilijk/onmogelijk te maken veranderingen in systeembestanden aan te brengen, of veranderingen die de bescherming tegen aanvallen van buiten in gevaar kunnen brengen.

Microsoft gaat ervan uit dat de doorsnee-gebruiker die Vista op een nieuwe PC aanschaft voldoende heeft aan de nu aanwezige mogelijkheden.

Omdat ik bij Microsoft al jaren te boek sta als beta-tester, krijg ik sinds midden vorig jaar wekelijks uitvoerige nieuwsbrieven over al deze zaken !

Als je hier: http://support.microsoft.com/gp/assistsupport rechtsboven je probleem intrommelt vindt je ook meestal wel een antwoord.

Sterkte !.

Harry.
 
Hoi !

Wat betreft uitvoeren: kijk es hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=285880, en vooral naar de datum !

Dit is het eerste sticky in de Vista-rubriek, had iedere forumbezoeker dus sins die tijd kunnen weten !

Wat betreft het verbergen van bestanden: of jij het daar nu mee eens bent of niet: de bedoeling is Vista veiliger te maken, door niets-vermoedende gebruikers het moeilijk/onmogelijk te maken veranderingen in systeembestanden aan te brengen, of veranderingen die de bescherming tegen aanvallen van buiten in gevaar kunnen brengen.

Microsoft gaat ervan uit dat de doorsnee-gebruiker die Vista op een nieuwe PC aanschaft voldoende heeft aan de nu aanwezige mogelijkheden.

Omdat ik bij Microsoft al jaren te boek sta als beta-tester, krijg ik sinds midden vorig jaar wekelijks uitvoerige nieuwsbrieven over al deze zaken !

Als je hier: http://support.microsoft.com/gp/assistsupport rechtsboven je probleem intrommelt vindt je ook meestal wel een antwoord.

Sterkte !.

Harry.


Daar heb ik het ook gevonden!! Maar het had niet nodig hoeven zijn en nogmaals voor de gewone jongen onbereikbaar dus. En als je vanuit XP komt is het een opvallend gemis in eerste instantie. Maar wat jij beweert begin ik nu ook te beseffen. Ze willen het zo onbekommerd en zo eenvoudig mogelijk maken. Dat vind je ook terug in het Back-up programma. Op een knoppie klikken en draaien maar. Of nog sterker in het defrag programma. Als je meer wilt moet je dus op Helpmij zijn. Maar daaruit volgt dan ook meteen dat je geen schermen behoort te krijgen bij normale handelingen waaruit blijkt dat zo'n gewone gebruiker dan opeens geen rechten heeft voor die normaal te achten handelingen. Bij mij in overvloed aanwezig, maar dat bleek later een combinatie te zijn van incompatibiliteit en mogelijke hardware problematiek. Maar nu alles nieuw is krijg ik toch geregeld zo'n schermpie. Zou mijn HD ook naar de knoppen zijn dan ??, want ik blijf erbij dat die schermen en de daaropvolgende te verrichten handelingen voor de gemiddelde gebruiker ver boven de pet gaan en dus tot de bijna onmogelijkheden behoren waardoor ik aanneem dat er iets loos is als zo'n scherm verschijnt, want het kan niet de bedoeling zijn van Vista een dergelijke belemmering in de bouwen voor de gewone gebruiker. Mee eens?? Trouwens ik ben pas kort bezig hoor met Vista!.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan