Vista en foto's kopieëren vanuit kaartlezer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabees

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
4
Ik heb me net aangemeld en brand meteen maar los :eek:

Ik kan sinds een aantal dagen m'n foto's niet meer van m'n compactflash kaart inlezen.
Ik stop het CF kaartje in m'n pc en krijg dan "automatisch afspelen"
vervolgens kies is foto's importeren --- importeren.
dan krijg ik de melding dat het apparaat niet klaar is.:evil:

Ik heb ook nog een losse kaartlezer dus deze heb ik aangesloten op de pc en ook hierbij krijg ik dezelfde melding. Ook heb ik nog andere cf kaartjes gebruikt en ook deze doen het niet meer.

Omdat het bij een andere kaartlezer ook zo is denk ik dat het een software matig probleem is.

Hebben jullie enig idee welk probleem?

Inmiddels is het ook niet meer mogelijk om via de usb de Ipod aan te sluiten. Ook deze 'pakt' hij niet meer..

Help!! alsjeblieft... :eek::eek:
 
Misschien heeft die een driver nodig?:rolleyes:

Daar ben ik naar aan het zoeken geweest maar kan 'm sowieso niet vinden en het gekke is ook dat het gewoon gewerkt heeft, tot een aantal dagen geleden..
Daarbij kan ik wel handmatig die foto's van dat schijfje afhalen(gewoon slepen en ook via adobe bridge). En volgens de pc werken de slotjes van de kaartlezer probleemloos. Dus daarom denk ik geen driver maar wel iets softwarematigs of iets met instellingen.
 
Laatst bewerkt:
Als je driver niet kan vinden moet je misschien op de site kijken van welk merk die is;)

Als dat niet werkt kan je foto's gewoon kopieeren:

Ga naar: Computer
Klik: Verwisselbareschijf aan
Selecteer alle foto's
Klik op kopieeren
Klik in de map Afbeeldingen* op plakken
Dan heb je ze ook.

* = Waar de d foto's wilt hebben:thumb:
 
Ik weet wel hoe dat werkt maar ik wil m'n foto's graag hernoemen.
Maar dat doe ik het importeren in Adobe Bridge dan kan ik ze ook direct hernoemen. M'n raw files krijgen dat dezefde naam als de jpg's.
Maar daar gaat het niet om. Ik wil gewoon dat het werkt.
 
Ik heb geen klap verstand van dat Adobe gedoe en schaf het ook niet aan;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan