Vista en headset probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sabouma

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Beste mensen,

Misschien dat dit topic al ergens anders ook staat, maar ik ben te lui om dit hele forum door te spitten :p

Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop, een Acer Aspire 7520G. Ik heb een Logitech headset met 2 van die plugjes, een roze en een zwarte. Ik hoor wel geluid via de "oortjes", maar als ik op TeamSpeak (dat ik frequent gebruik) iets probeer te zeggen, doet de microfoon het niet.

Dit heb ik enige tijd geleden ook met mijn PC (ook een nieuwe met Vista) gehad, maar toen ik de plugjes achter in de PC stak was dat opgelost. Op de laptop zitten echter niet van die extra aansluitingen.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes
Sabine

Hoi !

Als er 'n on-board microfoon in zit moet je die uitschakelen en voor de Logitech kiezen: Configuratiescherm - geluid.

Greetz,

Harry.

Ik heb hier ook een 7520G, en gebruik bijvoorbeeld xfire om te voicechatten. Er zit inderdaad een ingebouwde microfoon in, deze werkt prima, ook een apart aangesloten microfoon werkt goed. Misschien inderdaad de tip van Harry Snor opvolgen, en anders even alle drivers nalopen/updaten (vooral de geluidsdrivers etc.), evt. ook vista SP1 installeren (als je dat nog niet gedaan hebt ;))

Even een offtopic vraagje: De temperatuur van mijn Acer kan oplopen tot 80 graden.., heb jij hetzelfde probleem als je bijvoorbeeld films kijkt/een spel speelt, dat het hele toetsenbord warm wordt, en je je vingers bijna verbrand bij de ventilator opening?

ik heb de laptop pas sinds gisteren en zo lang heeft ie nog niet aangestaan, dus daar heb ik nog geen ervaring mee ;)

Oké ;). Is je probleem trouwens al opgelost?

ik zit nu achter de vaste PC, dus zal morgenavond wel eens kijken hoe of wat,,, ga zo maar slapen, morgen weer vroeg dag ;)

ik weet niet hoe of wat, maar hij doet het nou wel... wat mij betreft: case closed ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan