Vista en mijn cd/dvd-station :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinJ

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Hallo iedereen,

Sinds mijn pc is gecrasht en ik vista opnieuw heb geinstaleerd doet mijn cd/dvd station het niet meer.
Hij leest gewoon de dvds niet meer als ik ze erin doe.

Ik krijg dan de foutmelding: "Plaats een disk" terwijl die erin zit.

Weet iemand er raad mee? :)

Groeten,

Robin

Sorry voor de misschien domme vraag, maar hoe doe je dit?

Eerst dit: weet je om welk dvd/cd-station het gaat?

In dat geval, hier een topic dat je waarschijnlijk verder helpt.

Ik ben bang van niet, de Hkey die beschreven werd heeft "geen waarde" geen van de objecten hebben een waarde overgens.

Zit het probleem misschien daar?

Laatst bewerkt:
Ga eens naar Apparaatbeheer en ga naar het DVD-station, vervolgens check je met Windows Update en C:\..... naar drivers.

Het spijt me verschrikkelijk ik vind heel erg vervelend dat ik u zo erg moet lastig vallen.
Maar ik heb totaal geen verstand van computers.

Waar vind ik het apparaatbeheer?

Rechtermuisknop op Deze Computer --> Eigenschappen. Tabblad Hardware, vervolgens kies je voor Apparaatbeheer.

Ik heb het laten controleren op updates, maar hij beweerd dat alles is up to date is.

Ik ben bang van niet, de Hkey die beschreven werd heeft "geen waarde" geen van de objecten hebben een waarde overgens.

Zit het probleem misschien daar?
Het ligt waarschijnlijk hier aan, maar daarvoor zul je bij een ander moeten zijn.

Hoi !

In apparaat-beheer het betr. apparaat (CD-DVD-station) verwijderen en opnieuw opstarten.

Als het goed is krijg je een melding van "nieuwe hardware gevonden" en wordt het apparaat opnieuw geinstalleerd.

Greetz,

Harry.

Ik ben bang dat het niet heeft geholpen :(
Ik kan denk ik het beste contact opnemen met de fabrikant en hem er naar laten kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan