Vista en UPC

• Onderwerp starter Onderwerp starter ilho
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ilho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Ik heb een nieuwe computer met Vista. Hier draait Office 2007 op, ik kan wel e-mail versturen maar niet ontvangen. Bij UPC weten ze van het probleem maar ze kunnen geen andere oplossing aanbieden dan de melding het dan maar niet meer te gebruiken. Wie kan mij helpen?

Killermenace, ik weet niet hoe ik moet reageren dus doe het op deze manier. Bedankt voor de snelle reactie. Onderstaand heb ik allemaal gedaan maar werkt niet. UPC zegt dat er inderdaad problemen mee zijn maar weten niet hoe dit opgelost moet worden.

Laatst bewerkt:
instellingen in de e-mailclient zoals ze horen te zijn:

Eerst naar het accountscherm:

- Extra
- Accounts

Account toevoegen

- Toevoegen
- E-mail account

- Weergavenaam: Hier mag je zelf invullen wat je wil
- E-mailadres: Hier moet het volledige e-mailadres ingevuld worden
Over het algemeen is het: <voorletter>.<achternaam><cijfers>@upcmail.nl
Waar de cijfers optioneel zijn. Dus bijvoorbeeld: j.pieters12@upcmail.nl
- Type server: Pop3
- Inkomende mailserver(pop3): mail.upcmail.nl
- Uitgaande mailserver(SMTP): mail.upcmail.nl
- Server vereist verificatie: uitgevinkt laten
- E-mailgebruikersnaam: volledige e-mail adres dus dan weer: j.pieters12@upcmail.nl
- Wachtwoord: het wachtwoord wat op de overeenkomt van het internet aangegeven staat.
Of het wachtwoord waarin het gewijzigd is (indien er gebruik wordt gemaakt van Mijn UPC dan dient daar het wachtwoord ingevoerd te worden welke voor de Mijn UPC wordt gebruikt om in te loggen)
- Wachtwoord onthouden: een optie. Het is niet verplicht maar wel handig.
Anders zal het wachtwoord elke keer weer opnieuw ingevoerd dienen te worden als de mail opgehaald wordt.

Nu nog voltooien en het instellen is gedaan.

__

Indien dit niet werkt dan kan je eens proberen om de virusscanner en andere beveiligingsprogramma's tijdelijk uit te schakelen om te kijken of de e-mail verzending dan wel wil.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan