Vista energiebeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parinovic

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
ieps!

ik heb een probleem dat hier waarschijnlijk wel al eens besproken is ..

ik heb een nieuwe laptop met windows vista erop maar nu heb ik het probleem dat de functie "energiebeheer" in het configuratiescherm niet wil openen ..

EN

wanneer ik rechtsklik op het bureaublad en kies voor "aan persoonlijke voorkeur aanpassen" dan wil dit ook niet openen ...

heeft iemand een oplossing voor mij?

alvast bedankt! grtz!

Maakt je computer deel uit van een netwerk?
bv school, bedrijf, enz
Dan kan het zijn dat je deze functie niet kan gebruiken.

Ok, nieuwe laptop (welke versie van vista?)

& heb je dan ook wel al alle updates geinstalleerd? (zeker Sp1 niet vergeten)

Ok, nieuwe laptop (welke versie van vista?)

& heb je dan ook wel al alle updates geinstalleerd? (zeker Sp1 niet vergeten)

ik weet dat ze in de winkel al heel veel updates geinstalleerd hebben .. maar weet niet welke .. ik probeerde Sp1 te installeren en hij vermeldde dus dat dit al gebeurd was ..

ik wou rechtsklikken op deze computer en eigenschappen om de versie te bekijken maar dit kreeg ik ook niet open ...

waar kan ik dit zien?

Laatst bewerkt:
Om te zien of je SP1 hebt, inderdaad rechterklik op 'computer' en dan eigenschappen...

Als dat ook al niet lukt na een heropstart moet er toch iets fout zijn met je pc :confused:

Ook kan je erachter te komen door:

-start
-typ "cmd" (zonder aanhalingstekens)
Enter
-typ "winver" (zonder aanhalingstekens)
-daar zou dus moeten staan welk besturingsysteem & service pack, build ...

Maar Kijk gewoon eens in de windows automatische updates of er updates zijn of niet :thumb:

+ 1 ding moet je me ook duidelijk maken:
ik weet dat ze in de winkel al heel veel updates geinstalleerd hebben
Was de pc dus al reeds in gebruik genomen voordat jij er begon mee te werken of heb jij de pc als nieuw uit de doos genomen & als eerste keer opgestart?

microsoft vista home premium
versie 6.0 (build 6001: service pack1)

de pc was smorgens in de doos toegekomen in de pc winkel, zij startten hem reeds op en hadden al enkele vista updates gedaan + enkele progs geinstalleerd ..

aangezien zij al voor een aantal programma's etc. (ik veronderstel dat je niet precies weet wat ermee gebeurd is) zou ik terug gaan naar de winkel en je probleem bij hen voorstellen :thumb:

Opgelost

scheen één of ander virus te zijn die de hoofdgebruikeropties blokkeerde !

mvg P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan