Vista er helemaal afhalen en vervangen door xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter ajax

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Goedenavond!

ik wil graag vista helemaal verwijderen en vervangen door xp, hoe ga ik dit handig doen?

als ik de xp cd erin stop en opstarten via cd kies, krijg ik wel het setup venster van xp, vervolgens gaat hij allerlei bestanden laden en dan krijg ik een blue screen.

hoe kan ik c: helemaal formateren en dan vervolgens xp gaan instaleren?

Groeten, Wouter!:cool:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
T'probleem is trouwens dat allerlei functies in vista het niet doen.. herstel cd's heb ik niet en een herstel partitie kan ik ook nergens vinden. ik wil het nu proberen met xp,

Ik houd het erop dat je een SATA hdd hebt? Dan moet je na de opstart van de WinXP cd éérst de SATA dirver laden, anders krijg je BSOD's. (F6 drukken en daarna de SATA driver laden vanaf diskette, heb je geen floppydrive, dan zal je de XP CD moeten slipstreamen. Hoe? Lees er alles over in XP slipstreamen in Google)

Ik loop gelijk al vast:(,, Als ik f6 indruk bij de reboot.. start ie gewoon op..:confused:

Het hele probleem is dat die computer maar een halve computer is.. ik kan er zeg maar niets mee, vista is geinstaleerd, en die draait ook wel maar ik kan bijvoorbeeld wifi niet aanzetten, en allemaal van die kleine rot dingetjes. en ik heb geen recovery cd bij..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan