vista format

Status
Niet open voor verdere reacties.

markreen

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2002
Berichten
100
Hallo allemaal

ik heb windows vista premium op mn pc staan, maar nu heb ik allemaal wat problemen ermee en er staat een hoop rommel op, dus ik wil windows vista opnieuw installeren en dus ook mn harde schijf formatteren. nou heb ik al wel gezocht op t forum hoe dat moest, maar dan word er gezegd dat je de vista dvd erin moet doen en dan optie formatteren moet kiezen, maar ik heb krijg die mogelijkheid niet bij mij gaat ie eerst updates installeren en daarna moet ik productcode invoeren en dan vraagt ie op welke partitie ik m wil hebben en als ik dan de partitie heb geselecteerd gaat ie vista opnieuw installeren MAAR dan is mn harde schijf nog niet geformatterd en maakt ie een old vista bestand aan wat ik helemaal niet wil.
Dus weet iemand hoe ik mn harde schijf moet installeren, is er miss een handig programma voor en is er soms een programma waarmee ik een herstel cd/dvd kan maken?

bedankt voor jullie reacties alvast
 
Hoi,

heb je de orginele Viste CD of een recovery?

Misschien heb je hier wat aan.

Grtz.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Heb je de dvd/cd-romspeler op first boot gezet in de bios?

Modag
 
ja ik heb de originele vista dvd
en dvd/cd-romspeler op first boot
en leuke site als je niet goed in engels bent
 
maar weet er iemand hoe ik die harde schijf leeg moet krijgen want eerlijk gezegd heb ik aan die antwoorden van jullie niet veel
sorry:eek:
 
Hoi,

Je hebt niet veel aan me maar zit er nog een flopydrive in de pc zo ja kan je een wndows 98 opstart flopy downloaden en dan kan je daarmee je partitie verwijderen.

Modag
 
okee heb de opstartdiskette erin gedaan
en format c: gedaan
maar krijg nu de melding
"Het formatteren van station c: wordt niet ondersteund
het formatteren is beeindigd"

Dus ja ben nu nog niet verder
 
Hoi,


Je moet ook niet voor formateren kiezen maar voor partitie verwijderen.


Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan