VISTA fotogalerie

Status
Niet open voor verdere reacties.

weststrate

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
Hallo beste mensen,
ik heb nog geen week een nieuwe acer aspire 7720 G. windows fotogalerie optie : dia voorstelling doet het niet. winkelier VI computers te den haag kan mij niet helpen.
Hoe ik moet doordringen bij M.S. Ned. begrijp ik niet. Van Acer ook nog geen antwoord.
wie weet een oplossing?
Als je dus fotogalie gebruikt stopt hij,je krijgt een melding zoek oplossing en je ziet dan een kader met AXIS Media control om binnen te halen dit laatste zie ik wel in het confjgutratiescherm staan.

Groetjes Marijke

Hallo beste mensen,
ik heb nog geen week een nieuwe acer aspire 7720 G. windows fotogalerie optie : dia voorstelling doet het niet. winkelier VI computers te den haag kan mij niet helpen.
Hoe ik moet doordringen bij M.S. Ned. begrijp ik niet. Van Acer ook nog geen antwoord.
wie weet een oplossing?
Als je dus fotogalie gebruikt stopt hij,je krijgt een melding zoek oplossing en je ziet dan een kader met AXIS Media control om binnen te halen dit laatste zie ik wel in het confjgutratiescherm staan.

Groetjes Marijke

Hoi,

wat was het antwoord van VI Computers te Den Haag dan??
Vista moet toch gewoon goed werken!
Je hebt toch garantie.

Als er een kader van AXIS Medie Control opkomt wordt er getracht het zg. ActiveX component te installeren. Dit kun je toestaan.

Grtz.

Programma's die afhaken vragen voor een chkdsk van de hdd...

Normaal gezien moet vista het probleemloos doen dus zou ik mss een format C overwegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan