Vista. Foto's overnemen van de camera.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansVol

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Ik ben gewend dat na aansluiten en inschakelen van mijn camera de wizard "camera" verschijnt en alle foto's vlot worden uitgelezen.
Opeens ontbreekt dat. Na aanklikken van scanners en camera's in het configuratiescherm zie ik alleen een mij onbekend Xerox apparaat. Ook mijn scanner is blijkbaar weg.
Als ik probeer de wizard te installeren zie ik ook alleen maar dat Xeroxding en wordt mijn disk van de Canon camera gevraagd. Die kan ik niet meer vinden. Ik meende dat Windows bijna alle camera's zelf al kent?

Laatst bewerkt:
Ik weet niet om wat voor camera het gaat, je kunt eens gaan kijken naar de laatste drivers voor de camera op de site van de fabrikant.

Laatst bewerkt door een moderator:
camera zoek

Het gaat niet om die speciale driver maar om het gedrag van Vista. De hele lijst met aan te sluiten apparaten is weg.
De wizard werkt niet meer en geeft geen mogelijkheden. Ik vrees dat een stuk van Vista per ongeluk is verwijderd.
Naar welk Vista onderdeel moet ik zoeken voor de door Microsoft opgenomen lijst, en als die weg is, hoe krijg ik 'm dan terug?

Hoi !

Met systeemherstel terug zetten naar de datum dat het nog wel werkte is de eenvoudigste oplossing.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan