vista gebruikers account laad niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta sanandreas

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Ik heb een enige tijd geleden Ubuntu van mijn opgedeelde schijf gehaald.
toen deed Windows het niet meer toen had ik Ubuntu weer geïnstalleerd en Windows boot weer:thumb:,
Maar als ik mij aanmeld bij windows dan laad hij niet mijn account, maar een tijdelijk account:eek: en moet ik in het gebeurtenissenlogboek kijken van wat er is gebeurd.

ik heb wel een idee wat er is gebeurt want toen ik in ubuntu tussen mijn Windows bestanden te kijken was heb ik wat bestanden verwijdert uit mijn documenten map, nu staat er een map op schijf C en die heet .trash-999
Daarin staan 2 mappen files en info in files staat niets maar in info staan er bestanden
Zoals ntuser.dat.log1.trashinfo

dus mijn Grote vraag is hoe meld ik mij weer aan op mijn account?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
die verwijderde bestanden zijn niet meer terug te zetten? Download anders HirensBootCd en bekijk een van de vele mogelijkheden voor evt. herstel e.d.
Succes.

ik heb ze al gekopieerd en terug geplakt dat heeft niets geholpen maar ik zal de link wel even uitproberen

dank

Laatst bewerkt:
dat is uit de weg maar nu zit ik met ''De service Group Policy Client verhinder het aanmelden. Toegang geweigerd.''
ik kan opstarten in de veilige modes op mijn account.
ik heb even gegoogld en ik moet het volgende doen:

Ga op een account dat wel werkt naar Start => Uitvoeren. Type daar services.msc. Zoek naar de service Group Policy Client en controleer of deze op 'Automatisch' staat en gestart is. Zo niet, zorg dan dat de goede instellingen verzorgt worden.

bij mij staat de service niet aan, maar ik kan het niet inschakelen.
heeft er iemand een idee?

grz niels

Controleer even of je het betreffende account wel op kan starten in veilige modus, en als dat lukt, controleer ook daar of de service op de juiste instellingen staat

ik ben in de veilige modus op mijn stukke administrator account.
ik ga naar services en kijk bij Group Policy Client en de service staat uit,
als ik het aan klik om het te activeren dan kan ik geen veranderingen aanbrengen aan de instellingen(zie bijlagen).helpmij.jpg

iemand een oplossing?om de service Group Policy Client weer te activeren?of om weer normaal op mijn account in te loggen?

bvd niels

Laatst bewerkt:
ik heb wat bestanden gekopiert en geplakt, vervangen, ennogwatanders.
ik kan nu weer 'normaal' inloggen.:thumb:
maar het heeft wat veilige modus trekjes zoals geen virus scanner opstarten, of andere programma's, klassieke weergave, en bij start staat er niets.helpmij2.jpg

wie weet wat er aan de hand is? en/of wat de oplossing is?

grz niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan