vista geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het moet mogenlijk zijn om een Driver te installeren ik heb zelf ook een High Defnition Kaart in het moederbord!

Als ik dat doe, zegt de pc dat er momenteel de beste en de nieuwste drivers zijn geinstalleerd en dat ik dus niet hoef up te daten:confused: Ik denk dat we maar gewoon een nieuwe geluidskaart moeten kopen. Heeft iemand een tip voor een goede? En wat is nou precies high defenition audio? Is dat noodzakelijk om op de volgende geluidskaart weer te nemen?

dit is mooi kaartje.

kijk ook eens verder op die site.

heb zelf ook creative en bevalt me prima.
ook de extra software bevalt me goed
http://www.creative.com/products/product.asp?category=1&subcategory=205&product=14103

Bedankt. De tv kaart die het ook nog niet deed doet het inmiddels:thumb: Maar het geluid blijft het niet doen...

Hi kevinvw,

Heb je deze vista-drivers voor de Avermedia A169 misschien nog ergens liggen? Ik wil ze ook graag installeren, maar ze zijn niet meer te downloaden van de Avermedia site. :(

En is het nog gelukt met de geluidskaart?

(...zoals je inmiddels begrijpt heb ik een soortgelijke configuratie en werken ook mijn TV tuner en geluidskaart niet onder Vista... :p )

Alvast bedankt!

Nee, het is helaas nooit gelukt:mad: Ik heb al van alles geprobeerd, maar het is nooit gaan werken. De pc draait nu gewoon weer op xp.

Dat is vervelend (en irritant, want zo oud is die hardware nog niet... :confused: )

Ik zoek nog even verder. Mocht ik nog iets ontdekken, dan laat ik het wel weten.

Bedankt voor je snelle reactie.

Na het zinloos installeren van verschillende drivers, heb ik uiteindelijk maar besloten om er een Creative Soundblaster Surround 5.1 (via USB, want intern was er weinig ruimte over in mijn kast) aan te hangen. Voor die 60 euro vond ik het wel goed zo. ;)

De A169 drivers bleek ik al eens te hebben binnengehaald, maar goed ook, want online kon ik ze nergens meer vinden en ik verwacht eigenlijk geen reactie van Avermedia.

Resultaat: Vista media center draait nu prima. :thumb:

misschien is dat voor ons in de toekomst ook is het overwegen waard! bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan