Vista geinstalleerd maar windows media center werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Na 4 maanden wachten eindelijk vista binnengekregen via HP. Alles geinstalleerd en dat ging eigenlijk wel goed. Tot nu toe heb ik 2 probleempjes aan de vista installatie overgehouden.
Als ik windows media center opstart duurt het eerst een hele tijd voor er iets gebeurd, dan krijg ik een zwart scherm, en na het opstartmuziekje gehoort te hebben verdwijnt het zwarte scherm en kom ik gewoon weer terug op het bureaublad. Beneden in de taakbalk staat wel "windows media center" maar verder gebeurt er niets. Ook mijn muisaanwijzer is verdwenen en ik kan mijn pc alleen nog maar uitdrukken. Weet iemand hier raad op?
Als tweede start mijn pc wel erg "schokkerig" op. Als alles eenmaal draait is het beeld gewoon rustig en ok.
mvrgr. Kanyarat.

Deze problemen kunnen liggen aan het gemis van actuele drivers. (Vooral video-drivers).
Misschien moeten er nieuwe worden geladen.

Ja, maar ik heb alle updates gedownload (ook de video drivers) en dan zou het toch in orde moeten zijn? Ik ben er de hele dag mee bezig geweest, maar ik krijg het maar niet aan de praat:confused:
verder draait alles goed.

Laatst bewerkt:
Toch aan de praat gekregen:D Het moest wel aan de drivers of de beeldscherminstellingen liggen, want als ik daar wat mee rommelde gebeurde er altijd wel iets. Ik kreeg het maar niet voor elkaar tot ik de stekker van mijn tweede beeldscherm eruit trok. Zonder tweede beeldscherm werkt het perfect! Blijft nog de vraag waarom er dan geen 2e scherm gebruikt kan worden, maar ik zal wel iets verkeerd doen met de beeldscherm instellingen ofzo:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan