Vista geplaatst op Asus A7Jc

Status
Niet open voor verdere reacties.

atlantisskylab

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Hallo,

Vroeger draaide deze machine ASUS notebook onder windows XP Home. Ik heb een upgrade gedaan naar Windows Vista Home.
In het apparaatbeheer heb ik slechts één geel vraagteken bij USB2.0 - Overige apparaten. Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen. Via de site Asus vind ik nergens een upgrade voor dit.

bedankt voor de info of hulp

Dirk

als er geen vista drivers zijn kan je nog kijken naar welke chipset je hebt en dan die downloaden van de Site van de fabrikant (mocht die vista drivers hebben )
Zo niet dan weer terug naar Windows Xp

chipset je hebt en dan die downloaden van de Site van de fabrikant = om dit te achterhalen hoe zou ik dit doen ?
In bepaalde menu's of via commanda : uitvoeren wie de fabrikant is ?
Volgens mij Intel maar fabrikant Asus van Notebook

Bedankt voor de toelichting.

Download eens PCWizard 2008
of Everest
Balarc

USB 2.0 zit gewoon aan boord van Vista: rechtsklikken, drivers bijwerken en Vista zelf laten kiezen zou voldoende moeten zijn.

Bedankt voor jullie tips. Toch ter toelichting is : USB 2.0 bij overige apparaten.

En niet een vraagteken bij USB hoofdhub. (helemaal onderaan)

Heb geprobeerd - via Vista - om driver te downloaden of zelf te laten installeren via deze weg maar lukt me lukt niet Volgens technische dienst Asus hadden ze geen oplossing omdat dit toestel voorzien was voor XP. Vista kan erop draaien maar ze weten niet goed hoe het gaat draaien. (Staat nochtans sticker ready voor Vista). Ze zeggen mij gewwon zo te laten indien de machine goed zou draaien , is toch bij overige...

Wat denken jullie ervan indien ik de wizard voor Vista upgrade (om van XP naar Vista te gaan) zou downloaden om te zien waar ik eventueel een upgrade zou moeten uitvoeren.

Hi,

Die upgrade wizard kun je niet gebruiken, er staat al Vista op het systeem.
Maar ik vind het erg raar aangezien USB universeel is en geen drivers nodig zou moeten hebben. Als je XP kaalt installeert moet je het Service Pack installeren maar Vista moet dat aan boord hebben.

Heb je SP I al draaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan