vista heel traag na install sp1

Status
Niet open voor verdere reacties.

robincon

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Hoi,
ik heb vandaag de update geinstalleerd (sp1) bij vista.
Nu is de laptop zo traag geworden dat er bijna niet op te werken valt, is hier iets aan te doen?:evil:
Ikzelf weet niet waar ik moet beginnen. moet er iets gewijzigd worden of een speciaal programma om alles op te ruimen (heb ccleaner al eens laten lopen)??

Groetjes,
Robin

bekijk eens het cpu gebruik...
is er dan een bepaald process dat erg veel geheugen of processorcapaciteit inneemt?

zie de bijlage voor een printscreen van de processen die draaien

Bijlagen

• screen.jpg
    screen.jpg
    49,9 KB · Weergaven: 42
Dat zijn de prestaties van het systeem, niet de processen die draaien en de hoeveelheid CPU gebruik per proces.

nou als sp1 het probleem is dan verwijder je het toch en download je sp2 of sp3.
:thumb:

nou als sp1 het probleem is dan verwijder je het toch en download je sp2 of sp3.
:thumb:

ik zou zeggen bedankt voor je tip in de naam van de TS maar dit gaat over vista en er is nog niet zoiets als sp2 & sp3 voor vista ;)

heb je vista gedownload ? of wat dan ook ? of heb je het orgineel ?:eek:

ik snap niet waar je naartoe wilt :P
Of vista nu gedownload is of niet(dus origineel zoals bij mij) er zijn nog geen andere service packs (2 & 3) voor windows vista hoor ;)
Alleen nog maar SP1 voor windows vista.
Ik denk dat je met vista en Xp in de knoop zit

hij zat bij de laptop meegeleverd dus legaal, ik heb geen illegaal windows meer, ook xp heb ik gekocht;)
de screen is er:
my.php

als ie het niet doet, hier een link: http://img440.imageshack.us/my.php?image=screendi6.jpg

Laatst bewerkt:
ok, je screen is dus niet normaal...
als je van al die processen het cpu optelt kom je nog lang niet aan dat cpu-gebruik van 78% :confused:

Maar panikeer niet direct, daar kan een simpele verklaring voor zijn...
Als je bij het tabblad processen bent vink dan eens aan dat de processen van alle gebruikers moeten weergegeven worden :thumb:

Waarschijnlijk is dat een lange lijst maar maak dan eventueel 2 screens.
succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan