Vista her installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Professor

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
195
Hallo Allemaal, ik heb een nieuwe pc gekocht met legale ja ja!! :thumb::thumb: vista home premium.
Aangezien ik nogal eens zit te stoeien met programmaatjes ,spellen en dergelijke
is het van tijd tot tijd nodig om een schone installatie te doen. (1 a 2 x per jaar)
Ik weet alleen niet hoe dat met legale :D:D versie van vista gaat.:cool::cool:
Moet ik dan opnieuw activeren, of moet ik ergens een kopietje van maken en na
de installatie terugplaatsen???
Oh ja, ik krijg de pc met Vista kant en klaar.:eek:
Alvast weer bedankt

Prof
 
Dat gaat exact hetzelfde als met XP. Niets nieuws onder de zon.
 
Het is natuurlijk wel wat moderner geworden allemaal
 
Nou hahaha wie vertelt me dan hoe dat gaat met een "legale" versie van xp en dus ook vista:):):):)
 
Zoals ik al schreef, er is eigenlijk weinig veranderd (schermpje ziet er anders uit):
CD erin, opstarten ermee, kies voor 1 of meerdere formatacties en installeer Vista. Nogmaals, niets nieuws onder de zon.
 
Laatst bewerkt:
Je zou van je "schone" systeem natuurlijk ook een complete backup kunnen maken en die in noodgevallen weer terug zetten,. Ben je overal vanaf en kan prima met Vista zelf!

Spaart je ook het opnieuw installeren van drivers en basis software.
 
Ik ben een beetje bang dat Vista Premium die functie (volledige systyeembackup) niet aan boord heeft. (Business en Ultimate hebben die functie wel)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een beetje bang dat Vista Premium die functie (volledige systyeemback) niet aan boord heeft. (Business en Ultimate hebben die functie wel)

Sorry Pasja, je hebt gelijk, zou dan met andere software moeten en kunnen gebeuren...
 
Herstel:

Doe nou gewoon die Vista cd in de drive en klaar ben je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan