Vista herinstallatie werkt niet, blijft haken na codeinvoering

Status
Niet open voor verdere reacties.

tverbakel

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
24
Zoals de titel al zegt, ik wil Vista opnieuw installeren, maar het werkt niet. Als ik de installatie vanuit windows xp opstart, blijft de installatie haken (kan nog wel alles doen, maar installatie gaat niet verder) als ik op volgende klik als ik de productcode heb ingevoerd...

Kan iemand me misschien helpen??
 
Gewoon opstarten vanaf de Vista DVD en niet installeren vanuit XP!
 
Hoi !

Ter aanvulling: bij een Vista-installatie kunje rustig geen code invoeren; na installatie heb je daarvoor nog 30 dagen !

Greetz,

Harry.
 
Ok, de installatie vanaf de vistaDVD is ook een probleem. Ik zie helemaal niks (nuttigs). Ik zie alleen een deel van de vista-achtergrond (linkerbovenhoek?). Ik heb wel een cursor, en die kan ik bewegen, maar verder gebeurt er niks?!?

Ik zal de installatie eens proberen uit te voeren zonder de code in te voeren.
 
Er is geen externe apparatuur (dus printer ofzo toch) aangesloten, er heeft al Vista opgestaan, dus het moet cker lukken en als ik de productcode niet invoer, blijft de installatie hangen na het aangeven van welke versie Vista ik heb aangeschaft.

Zou het er misschien aan kunnen liggen dat de versie van XP die is geinstalleerd niet legitiem is? (De vista versie is wel legitiem).
Of misschien dat er nog antivirussoftware is geinstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Zoals je kunt lezen in de link die ik je gaf kun je veel beter kiezen voor een clean install !!

In de link vind je tevens een workaround voor een clean install met een upfrade DVD !

Met je Windows-installatie kan, behalve dat ie illegaal is, verder ook vanalles mis zijn.

Wil je perse XP upgraden moet je echt eerst de VistaUgradeAdvisor draaien, zodat je evt. niet -comptable hard/software kunt verwijderen.

Doe je dit niet, houd je gegarandeerd ellende met je Vista !

Greetz,

Harry.
 
Ja, had het al gevolgd, maar postte eerst nog dat bericht. Het probleem was met het opstarten van de pc met de DVD dat ik gewoon niet geduldig genoeg ben geweest.

Toch bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan