Vista herkent iPod Classic 30GB niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dsvanhoven

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Beste collega forummers,

Ik ben al eigenlijk een week bezig om mijn iPod, overgekocht zonder cds of dergelijken, aan mijn vista laptop te pluggen. iTunes gedownload geupdate e.d. Maar vista wil de ipod niet herkennen. Met onbekend apparaat als foutmelding. Vanalles geprobeerd, maar wie heeft nou echt de oplossing voor mij?

Ps. Ligt niet aan kabel of iPod xp doet die wel (alleen hdd is kleiner dan geheugen op ipod).

Ik hoor het graag van jullie!
David

Kijk om te beginnen het volgende in iTunes na. Ga via Bewerken naar Voorkeuren en open het tabblad Delen. Zorg ervoor dat er een vinkje staat voor de regel: Mijn bibliotheek delen in mijn lokale netwerk. Voortaan zou iTunes je iPod moeten herkennen, zodra je de iPod op een USB-poort aansluit.

Kijk om te beginnen het volgende in iTunes na. Ga via Bewerken naar Voorkeuren en open het tabblad Delen. Zorg ervoor dat er een vinkje staat voor de regel: Mijn bibliotheek delen in mijn lokale netwerk. Voortaan zou iTunes je iPod moeten herkennen, zodra je de iPod op een USB-poort aansluit.
Heb het geprobeerd maar werkt niet :-(.
Zijn er nergens iets van drivers te downloaden oid... (heb zelf gezocht maar kon niet vinden)

Als je de laatste versie van iTunes hebt geinstalleerd, als de USB-poorten het met andere apparaten wél doen, dan kun je nog proberen de iPod te resetten. Hoe dat moet staat in deze iPod Manual. Kijk bij Tips and troubleshooting. Als dat niet werkt, is misschien (de batterij van) de iPod defect?

Als je de laatste versie van iTunes hebt geinstalleerd, als de USB-poorten het met andere apparaten wél doen, dan kun je nog proberen de iPod te resetten. Hoe dat moet staat in deze iPod Manual. Kijk bij Tips and troubleshooting. Als dat niet werkt, is misschien (de batterij van) de iPod defect?

Resetten werkt ook niet, ik heb echt het idee dat het aan mijn vista ligt, of drivers ed want in xp pakt die hem wel... laatste itunes is ook geinstalleerd. Toch bedankt voor je antwoord, ik hoop dat er nog meer in je opkomt dat je aan de oplissing komt. Ik hoor het graag!

Daviid

Ik heb het probleem gevonden. Ik heb de usb poort anders ingesteld, iets van gemengde nogwat. Ging me iets te snel, maar hij herkent hem nu.............. EINDELIJK:D!

Dank je wel voor je reacties 737!

Zou je mij kunnen vertellen hoe je dat hebt gedaan. Heb ook windows Vista en een ipod classic 80gb. Ipod wordt herkent door windows, staat bij computer en ik kan het ook openen, alleen bij itunes gebeurt er niet. Heb al het delen gedaan maar alsnog gebeurt er niets. Op de ipod zelf staat dat hij is connected, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen=

@Genesis,

Graag een eigen topic aanmaken. het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic bijna een jaar oud, dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan