vista herkent sweex AG000020 externe HD niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragstar1100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Mijn Sweex externe HD wordt niet herkend door Vista :confused:. Heb bestanden opgeslagen van een ander notebook (met XP) op de Sweex (daar heeft de externe HD het altijd goed op gedaan). Wil de bestanden nu overzetten op de notebook met Vista, maar die pruimt de externe HD niet.
Heb software van Sweex gedownload, andere USB poorten geprobeerd en in de BIOS de externe HD na de BOOT gezet van de interne HD (eea. ook nav. Helpmij.nl). Het heeft niet geholpen.
Na het aanzetten van de externe HD hoor je een melding (ziet niets in beeld verschijnen). Als ik daarna 'deze computer' opstart, staat er boven in dat scherm 'computer (reageert niet)' inclusief zandloper. Als ik dat af wil sluiten komt er een kleiner scherm met de mededeling 'windows explorer reageert niet'. Tot het moment dat ik de externe HD uit zet blijft de PC in dat beeld hangen. Als de Sweex uitgezet wordt is alles weer oké.
Rara wat is het probleem..... Moet er mogelijk een extra driver op de Sweex gezet worden? Of een driver downloaden van Microsoft? Heeft iemand een hint??
Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan