Op het moment werkt de pc eventjes... Wow.
Ik zal wel eens kijken, hij is nu toevallig even open, ik wilde even zien of er iets te zien was als 'ie vast loopt. De ventilator van de processor is laatst nog vernieuwd, ik had een stage bij een pc-bedrijf, en die hadden er heel veel over, dus ik mocht er 1 meenemen.
De setup-launcher werkt niet meer, dus kan ook de videokaart-driver niet meer installeren. Misschien weet iemand hoe ik m'n Windows dan opnieuw kan installeren (gaat dat bijvoorbeeld ook als de pc opgestart is in Vista? Dat ik 'm herinstalleer?). En volgens mij heb ik m'n belangrijkste data op 'n memorystick staan, zoals wat muziek, m'n dingen voor school, wat setups voor beveiliging e.d., wat foto's. Zo'n beetje heel 'Mijn Documenten' staat erin, dus dat komt wel goed denk ik.
Voor een herinstallatie, moet ik dan eerst de harde schijf formatteren (en zo ja, waarvandaan?) en dan de pc in XP opstarten, of Vista 'laden' van de DVD?
Oh ja, als ik 'm opstart en ik kijk in de BIOS bij MB Intelligent Tweaker, dan staat er bij Configure DRAM Timing: "Warning: wrong DRAM Timing may make system can't boot. Clear CMOS to overcome wrong Timing issue."
Zou dat er mss iets mee te maken kunnen hebben? Ik heb net trouwens mijn geheugensmodules omgewisseld. Het zijn twee 512 mb dingen, van verschillende merken...