Vista HP terug naar Windows xp MCE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soda

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Berichten
13
hallee mensen, wie kan me helpen ik wil met vista hp terug naar windows xp mce... ik heb me laten vertellen dat dit niet zomaar kan en dus via n kleine omweg moet.. wie helpt me hierbij alvast bedankt!!.


grts. Tom
 
zat Windows MCE vanaf het begin op de PC?

anders kan je als het goed is gewoon een systeem herstelletje doen
 
oh ok dankje dan ga k dat ns proberen! ;)

als t niet gelukt is laat ik het wel weten
 
Nee dat kan niet, hoe wil ik het voor elkaar krijgen als ik gewoon een format c wil geven in vista??

moet ik dan met een partition delete program gaan werken? dat is wat ik gehoord heb althans??

help me please ik wil hem heulemaal leeg :D
 
een systeemherstel terug naar windows xp mce.........hoe doe je dat.
Ik heb begrepen dat als je over een besturingsysteem heen installeerd dat je dan niet meer terug kunt.
je bent dan je registratie key kwijt en kun je niet meer met die key een activatie doen bij microsoft.
 
ja dat klopt daarom geef ik hem een clean swipe en prop ik er de recovery disc van mce in... want dat kan dus niet zo 1.2.3..

hoe geef ik in vista een format c?? dat is t enige wat ik hoef te weten.. de rest is een questie van cdtje erin en installen maar (A)
 
Als je een recovery cd hebt dan is het domweg de cd erin en opnieuw laten opstarten vanf cd.
Anders gaat het echt niet lukken.

heb jij vista over xp heengezet dus een upgrade gedaan.
of heb je visat ook clean geinstalleerd.
 
als je een upgrade heb gedaan dan is je XP key verlopen en is deze niet meer te gebruiken(stond in een nieuws bericht)

maar dat weet ik zelf niet 100% zeker omdat ik bij m'n XP'tje ben gebleven:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan