Vista Icoontjes probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Ik start mijn laptop op en mijn icoontjes staan allemaal heel dicht op elkaar. Ik heb zelf niets verander aan mijn bureaublad. IK heb wel geprobeerd resolutie lager te zetten, maar dat heeft niet geholpen.Ook heb ik ze automatisch sorteren gezet en uitlijnen op raster maar het probleem blijft :confused: Ik heb hier een printscreen gemaakt van mijn bureaublad.

[smallIMG]http://i18.tinypic.com/6fztvzs.jpg[/smallIMG]
Wie kan mij hierbij helpen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Die ruimte ertussen kun je gewoon aanpassen zoals bij XP, ook bij bureaubladinstellingen, je kunt er ook met TweakVI in te stellen.

Rechter muisklik op desktop - Aan persoonlijke voorkeur aanpassen - Kleur en vormgeving van vensters - Geavanceerd... - Item: Ruimte tussen pictogrammen (horiz.) (en (vertic.)).

Rechter muisklik op desktop - Aan persoonlijke voorkeur aanpassen - Kleur en vormgeving van vensters - Geavanceerd... - Item: Ruimte tussen pictogrammen (horiz.) (en (vertic.)).

Wat is nou het standaard ruimte tussen die Pictogram ? Sorry dat ik zo lastig ben.

Rechtermuisklik op bureaublad, persoonlijke instellingen, kleur en vormgeving van vensters, eigenschappen van klassieke bla bla bla, geavanceerd, bureaublad, dat is dezelfde configuratie als in XP, daar kiezen voor die ruimte tussen pictogrammen.

Enne, ja, je bent idd lastig:p, maare weet je, daar is dit forum voor.:)

Rechtermuisklik op bureaublad, persoonlijke instellingen, kleur en vormgeving van vensters, eigenschappen van klassieke bla bla bla, geavanceerd, bureaublad, dat is dezelfde configuratie als in XP, daar kiezen voor die ruimte tussen pictogrammen.

Enne, ja, je bent idd lastig:p, maare weet je, daar is dit forum voor.:)

Je begreep me niet zo goed denk ik , ik wilde weten wat ik moest invullenals ruimte tussen de pictogrammen.

Ik heb hem zelf al verhoogd maar nog steeds vervoeren ze zicbt nog geen mm..:mad:

Ik heb je plaatje maar iets kleiner gemaakt.
het forum werd een beetje uitgerekt.

Bij mij staan ze op 60 hor. en 45 vert.

Ga eens op een pictogram staan en selecteer die met de linkermuisknop, kan willekeurig, druk nu de ctrl toets in, nu kun je met je scrollwiel die vergroten of verkleinen.

Staat de groote overigens wel op normaal?

Wat je doetDit je Houd CTRL in Gedrukt En SCrolt Met je Muis naar een kant maakt niet uitwelke .
heb je orginelen windows vista of is dit een skin want ik weet niet of dit op een Skin werkt.

Ga eens op een pictogram staan en selecteer die met de linkermuisknop, kan willekeurig, druk nu de ctrl toets in, nu kun je met je scrollwiel die vergroten of verkleinen.

Sry niet gezien hé:o

Zo heb ik ze ook staan maar nog steeds niks. En als ik scroll met CTRL ingedrukt worden de pictogrammen alleen groter. Grote staan op normaal 96 DPI. Dat is toch wat je bedoeld ?

Wat je doetDit je Houd CTRL in Gedrukt En SCrolt Met je Muis naar een kant maakt niet uitwelke .
heb je orginelen windows vista of is dit een skin want ik weet niet of dit op een Skin werkt.

Nee werkt niet. Jah is gewoon orgineel geen skin.

Nee, ik bedoelde gewoon rechtermuisklik op het bureaublad, beeld en daar voor normale pictogrammen kiezen.

Misschien dat je eerst eigenaar dient te worden, dat kun je hier lezen hoe dat moet.

Nee, ik bedoelde gewoon rechtermuisklik op het bureaublad, beeld en daar voor normale pictogrammen kiezen.

Misschien dat je eerst eigenaar dient te worden, dat kun je hier lezen hoe dat moet.

4or52it.jpg

Eigenaar ben ik al...Ik ben best een ervaren Computernerd haha :p

Zet ze eens op "medium", nerd.:p

En dan kun je denkelijk die grootte aanpassen met ctrl en scrollwiel.

PS, heb het net allemaal uitgeprobeerd, maakt niet uit waarop ze staan, de tussenruimte kan ik gewoon aanpassen en werkt ook, wordt het beeld bij jou dan ook eerst grijs alvorens de veranderingen ( in dit geval niet ) worden doorgevoerd?

Laatst bewerkt:
Zet ze eens op "medium", nerd.:p

En dan kun je denkelijk die grootte aanpassen met ctrl en scrollwiel.

Als ik ze op medium plaats dan komt er zo een doorzichtig kadertje omheen, maar dan zitten die icoontjes nog steeds opelkaar....:(

Nou, geef mijn pijp maar aan .......

Zie de PS in mijn vorige reply, kan alles instellen zoals ik wil, zit er dus echt wel een restrictie op die het veranderen tegenhoud, maar welke?

Kijk nog even verder voor een oplossing, maar of ik die vind..........

Nou, geef mijn pijp maar aan .......

Zie de PS in mijn vorige reply, kan alles instellen zoals ik wil, zit er dus echt wel een restrictie op die het veranderen tegenhoud, maar welke?

Kijk nog even verder voor een oplossing, maar of ik die vind..........

Beeld wordt wel grijs jah, maar er verandert helemaal niks...:(.

Alvast bedankt voor de moeite...

Ik weet niet hoe....Maar de icoontjes staan weer op hun plek.

Bedankt voor het moeite :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan