vista+ie7 probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter cain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cain

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Ik zit met het volgende probleem: ik gebruik dus vista, waar ie7 bij hoort. Zelf gebruik ik echter meestal firefox(laatste nieuwe versie), en dit meestal zonder problemen. Alleen als ik m'n hotmail gecontroleerd heb(automatisch met ie7 dus) of als ik op msn chess ben geweest(kan ook alleen met ie7), en ik sluit deze programma's af, blijft m'n computer "hangen". Dit wil zeggen: geen enkel programma werkt dan nog. Ik kan gewoon met de muis bewegen, kan mappen openen, startmenu bedienen, maar geen enkel programma laadt op. Ook kan ik niet meer opnieuw opstarten, of afsluiten, via het startmenu. De enigste manier om opnieuw op te starten is door de stekker uit het stopcontact te halen.

Ik krijg verder geen enkele foutmelding, en ie7 doet het normaal ook zonder problemen. Ik kan op internet geeen enkele oplossing vinden, wou ie7 er af halen en vervangen door ie6, maar ie7 kan in vista niet gedeinstalleerd worden.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Mijn specs:
vista ultimate
celeron 3.20GHz
geheugen: 1000Mb ram

waarom installeer je in firefox de ietab niet.
dan lijkt het net of je ie gebruikt maar je gebruikt ff.

Ik gebruik ietab ook. Maar daarvoor wordt wel ie gebruikt hoor, hij opent dan de pagina in ie, ipv ff. maar dan nog blijft het probleem bestaan, ook met ietab dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan