Vista instaleerd automatisch verkeerde drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjigoow

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
Hallo,

Ik zit hier met en probleempje:
Ik heb net windowsvista geinstaleerd, deze instaleert automatisch
enkele drivers mee. Maar ipv het instaleren van de drivers voor de Ati xpress 1100(die ik nu heb), instaleerd deze automatisch de 200M drivers. Ik heb nu gezeur met de openGL ed. met de andere drivers had ik dit niet. Wat ik zelf heb geprobeerd:
Gewoon drivers van ati.amd.com gedownload en die eroverheen gegooid, de 200M driver blijft gewoon staan.
Eerst de bestaande driver (200m) erafgegooid, dan die van ati.amd.com eroverheen, maar onder het installen van de ati drivers, knalt vista de 200M er weer overheen.
Ik dacht er zelf aan om de drivers via compmgmt.msc op te zoeken(het inf bestand aanklikken), maar waar haal ik de vandaan??? Alvast bedankt!!

Gijs Bruggeman

Wat gebeurt er als je binnen apparaatbeheer (rechtse klik op adapter) kiest voor het "bijwerken van het stuurprogramma" en daar dan de juiste installeert?

Bedankt voor je snlle reactie,
dat bedoelde ik met "Ik dacht erbewaar haal ik de vandaan??? Alvast bedankt!!"
daarvoor het ik een .inf en een .sys bestand nodig. ik kan hier niet een exe bestand aanklikken, of wel?? als dit wel kan, en u zegt hoe zou ik u heel dankbaar zijn!!!

Gijs Bruggeman

Nee, idd. een .exe aanklikken zal daar niet werken. Hoe heb je overigens de oude precies verwijderd voordat je de nieuwe ging installeren?

ik had inderdaad, alles verwijderd, rechtemuisknop-->instal....maken. MAAR, het maakt niet meer uit:D, het is gelukt! ik moetst gewoon "display driver only" instaleren, en daarna catalyst, in ieder geval bedankt voor je hulp! wa een beetje domme vraag van me:S:S.
Goed week-end nog!

Zelfde toegewenst! Belangrijkste is idd. dat 't weer werkt zoals het zou moeten werken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan