[Vista installeren] Kan hem niet installeren, Foutmelding, weet iemand advies?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
763
hallo,
ik heb de vista business upgrade gekocht, en die moet ik dan vanuit xp upgraden, maar na de installatie krijg ik een foutmelding dat het niet is gelukt, en dat ik met een programme moet kijken wat niet compatible is, heb ik gedaan en kreeg ik dit uit:
attachment.php

attachment.php


ik heb de driver geprobeerd te downloaden voor de geluidskaart, maar alle servers werkte niet, :( alle sites leidde naar die server
 

Bijlagen

  • fout verkleind.GIF
    fout verkleind.GIF
    79,8 KB · Weergaven: 118
  • fail hersteldd.GIF
    fail hersteldd.GIF
    73,5 KB · Weergaven: 126
je moet van bijv je videokaart en geluid dan wel de vista drivers installeren

alle drivers die je nu gebrukt zijn nog voor xp
 
je moet van bijv je videokaart en geluid dan wel de vista drivers installeren

alle drivers die je nu gebrukt zijn nog voor xp

Hoi frankwannet,

Moet hij die onder xp installeren want de vista installatie is mislukt.

Modag
 
lijkt me dat ie gewoon eerst die drivers moet verwijderen dan vista en dan weer de nieuwe drivers.

vista drivers installeren onder xp gaat niet werken naar mijn weten.

of ik begrijp je verkeerd
 
Hoi,

Je bergijpt me goed ,maar wat ik niet begrijp is dat vista volgens mij niet naar de software maar naar de hardware kijkt dus begrijp ik niet waarom de8800gt niet onder vista zou werken.

Modag
 
Hoi !

Wat jij wilt is vragen om problemen !

Installeer gewoon de Vista Business-editie op een schone partitie !

Hier: http://www.schoonepc.nl/vista/windows_vista_setup.html lees je hoe je dat doet onder: workaround voor de Vista-upgrade DVD !!

Zelfs als je Vista op jouw manier geinstalleerd zou krijgen blijft de installatie een zorgenkindje !!

Geloof me, ik heb er ruime ervaring mee !

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Ter aanvulling: @modag: de Upgrade Advisor zoekt niet alleen naar de hardware, maar ook naar de aanwezige software !

En daar wordt die hardware dan weer op beooordeeld.

Greetz,

Harry.
 
ik zeg ook niet dat ie niet wil werken onder vista maar niet met de drivers die er nu opstaan.

een nieuwe schone installatie(of andere partitie) lijkt me wel makkelijker om van gezeik af te zijn


edit:Harry is me voor
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Ter aanvulling: @modag: de Upgrade Advisor zoekt niet alleen naar de hardware, maar ook naar de aanwezige software !

En daar wordt die hardware dan weer op beooordeeld.

Greetz,

Harry.

Hoi harry ,

Ik weet het we dwalen misschien een beetje van topic af maar ik bedoelde eigenlijk drivers daar zou vista toch niet naar moeten kijken?

Maar jullie hebben gelijk een schone installatie is beter

Modag
 
Hoi !

Ik ben met je eens dat de vermelding niet duidelijk is, maar dat ligt waarschijnlijk aan de nVidia-driver.

Gegarandeerd dat de 8800GT wel draait onder Vista, net zoals het geluid etc. etc.

Maar juist daardoor is een upgrade vanaf XP onwenselijk, omdat je met al die verkeerde drivers/software zit.

Greetz.

Harry.
 
nou het is uitendelijk toch gelukt, bedankt voor de snelle reacties :thumb: .
ik heb de drivers eraf gegooid, en geïnstalleerd, en huppakee, :D

grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan