vista installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

moonstrike

Verenigingslid
Lid geworden
13 mei 2006
ik heb pas nieuwe hardware gekocht voor me pc nforce 680i FTW maare ik krijg vista niet aan de praat en er stond van vista kan niet worden opgestart plaats de cd kies landeninstellen bnlabla dus ik prop die dvd/rom erin start opnieuw op staat er aleen opstarten met cd rom ik klik erop krijg dat laad schermpje vna vista met da balkje en ploep zp in een soort groen blauw scherm met aleen me muis erop en ik kan niks doen ... maar rebooten helpt niet krijg het zelfde probleem duss ik hoop dat jullie iets weten

Hoi !

Sorry, maar je maakt niet duidelijk of je Vista wilt installeren of repareren !

Als je wilt repareren start je op van de Vista-DVD, en kiest, als dat gevraagd wordt, voor repareren.
Volg verder de aanwijzingen op het scherm.

Als je wilt installeren moet je eerst de partitie als NTFS formatteren, als dat nog niet gebeurd is.

Enne....wat is de exacvte foutmelding ?

bla bla is niet erg duidelijk.

Greetz,

Harry.

hangen

hij blijft gewoon hangen op een soort blauw scherm met aleen me muis nog ik krijg soms of geen menu soms gaat ie ook gewoon gelijk door naar loading files dan probeert ie op te starten met dat balkje van vista en daarna krijg ik een blauw scherm met aleen me muis en verder kan ik niks doen instaleren btw niet repareren

je zal eerst de boot orden moeten wijzigen in de bios.
cdrom/dvd op eerste dab als 2de hardeschijf.
zo als ik er op uit maak probeer je windows te laaden die al geinstaleerd was op je oude,
hardwaren. dit gaat niet luken je zal vista moeten herinstaleren compleet om conflicten uit,
te sluiten.

Laatst bewerkt:
sigh

dat heb ik al gedaan virtuosa anders kom ik toch niet in die boot **** terecht sigh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan