vista installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter foxx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

foxx

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
gm
even een vraag svp opnieuw instal van vista,
heb 2 dvd s van de fabriek [siemens] moet ik dan eerst
mn c schijf formanteren,of is dat niet nodig
bvbdank Foxx

Je moet inderdaad eerst je C schijf installeren. maar dat kan niet vanaf deze computer. De DVD erin doen, en dan opnieuw installeren, gaat hij ook automatische formatteren.

bedankt voor het antwoord
maar als ik met rechter muisknop de c schijf aantik dan zie formatteren staan
daarom mijn vraag

Helaas gaat dat alleen niet werken omdat je partitie (C) in gebruik is. De partitie waar Windows op staat is dus niet vanuit Windows te formatteren.

als windows zichzelf formateerd, hoe weet hij dan hoe hij weer moet opstarten? en dan weet hij ook niet hoe hij de rest moet formateren? als ik jou verstand afpak, weet de rest van je lichaam toch ook niet hoe het meer werkt. dat is met windows ook zo, behalve als je van cd installeerd, dan heb je dat niet, omdat dan op de cd staat hoe het allemaal werkt.

gast0167 bedankt voor het antwoord
dit was heel duidelijk
Foxx

Windows vista weg

hallo mensen,

Mijn computer is gisteren helemaal gecrashed door B.S.O.D [Blue Screen of Death].
En dat is best wel verveelend want al mijn belangerijke dingen voor school waren op mijn computer, foto's etc etc.
En.. en.. Nu ik het opnieuw probeer te installeren met een CD. Laat ie geen stations zien of zo iets.
En nu weet ik niet wat ik moet doen D: HELLP ME ALSJEBLIEFT :/
Oh en ik weet niet of je dat hier moet vragen of niet.. Want ik ben niet zo'n.. <.< >.> Forum persoon. XD
SORRY ALS IK HET FOUT HEB GEDAAN XD Lol

Suo was here~

ga is op de home page naar forum. kies daar operating systems, en kies je besturingssysteem en start daar een nieuw forum. begin daar maar is mee ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan