Vista is uitgebracht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hoi,

Klopt het dat op 8-nov de vista al op de markt is gekomen? zo staat het op veel sites en ze gaan ook al volop rond.

Maar de versie die in he bedrijfsleven word uitgebracht of al is uitgebracht (deze maand) zijn die alleen engels of nederlands?

komen er wel Nederlandse versies uit van vista?

Tim

dat zijn illegale aanbiedingen van een newsgroep.
er zijn test vista uitgebracht.

Hoi,

Maar wie zeg dat dat klopt, als er al over internet verspreid worden wat is dat dan als er FINAL achter staat

tim

Hoe makkelijk is het niet om de naam van het pakket te voorzien van FINAL? Dus wie zegt dat die kloppen?

Nee, de final (RTM) is wel degelijk "te verkrijgen", maar nog niet op legale wijze dus.

Hoi,

maar oke misschien ga ik hem toch nemen ook al kan ik geen ondersteuning krijgen op helpmij, maar waarom is een final versie (RTM DUS) maar 30 dagen geldig??

MVG Tim

Die is er nog helemaal niet, als je de bovenstaande berichten nu eens zou lezen.:confused:

Heb een versie voor een bèta tester te pakken, illegaal dus, mag je het zelf ook oplossen.:)

Overigens zit er een aardige bug in, dus wachten op de officiele release, volgend jaar.:cool:

Die is er nog helemaal niet, als je de bovenstaande berichten nu eens zou lezen.:confused:

Heb een versie voor een bèta tester te pakken, illegaal dus, mag je het zelf ook oplossen.:)

Overigens zit er een aardige bug in, dus wachten op de officiele release, volgend jaar.:cool:

ja oke ik vraag geen ondersteuning maar goed 31 nov moet hij toch klaar zijn.

Die is er wel hoor, ik heb hem draaien. Dit is de versie die naar de cd drukkers is gegaan... de final dus.

Hoi,

Klopt het dat op 8-nov de vista al op de markt is gekomen? zo staat het op veel sites en ze gaan ook al volop rond.

Maar de versie die in he bedrijfsleven word uitgebracht of al is uitgebracht (deze maand) zijn die alleen engels of nederlands?

komen er wel Nederlandse versies uit van vista?

Tim

final versie is al uit, dat klopt,
je kan het al overal downloaden,
is geen beta maar final,
ook kun je verschillende niet hier noemende maatregelen nemen om te ........
nederlandse versie voor vista komt op 30 january uit

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan