Hallo
ik heb een vista laptop en daar wil ik xp opzette
nu is me dit vaker gelukt nu heb ik een nieuwe gebruik de zelfde cd maar krijg een blauw scherm van als dit u nog een keer ziet dan scanne of viruse of eventuale hardware problemen nou hij is net nieuw en viruse en hardware problemen lijkt me sterk hoe valt deze error optelossen dat ik toch xp kan instaleren
Dit geeft die alleen aan bij een windows xp instalatie cd bij de vista instalatie niet cd is goed want anderen laptops pakt die wel
Windows setup
Laden van bestanden en dan
Foutmelding:
Er is een probleem gevonden windows is afgesloten om schade te voorkomen
als dit de eerste keer is dat u dit scherm ziet
bla bla bla
moet u de volgende stappe uitvoeren controleer
de computer op virusen controleer of u de vaste schijven of vaste schijfcontrollers die u hebt geinstaleerd
geconfigureerd een afgesloten voer chkdsk /f uit controleer of de vaste schijf beschadigd is en start de computer vervolgens op nieuw op
Techniese info
Stop: 0x0000007b (0xf78de524,0xc0000034,0x0000000,0x00000000)
ja hier word ik ook niet wijzer van maar goed?
ik heb een vista laptop en daar wil ik xp opzette
nu is me dit vaker gelukt nu heb ik een nieuwe gebruik de zelfde cd maar krijg een blauw scherm van als dit u nog een keer ziet dan scanne of viruse of eventuale hardware problemen nou hij is net nieuw en viruse en hardware problemen lijkt me sterk hoe valt deze error optelossen dat ik toch xp kan instaleren
Dit geeft die alleen aan bij een windows xp instalatie cd bij de vista instalatie niet cd is goed want anderen laptops pakt die wel
Windows setup
Laden van bestanden en dan
Foutmelding:
Er is een probleem gevonden windows is afgesloten om schade te voorkomen
als dit de eerste keer is dat u dit scherm ziet
bla bla bla
moet u de volgende stappe uitvoeren controleer
de computer op virusen controleer of u de vaste schijven of vaste schijfcontrollers die u hebt geinstaleerd
geconfigureerd een afgesloten voer chkdsk /f uit controleer of de vaste schijf beschadigd is en start de computer vervolgens op nieuw op
Techniese info
Stop: 0x0000007b (0xf78de524,0xc0000034,0x0000000,0x00000000)
ja hier word ik ook niet wijzer van maar goed?