'vista laptop" probleem !! x

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyStarZz

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Berichten
15
:)

Mijn laptop met windows vista start niet meer op , ik geraak niet meer op het bureaublad en waneer ik hem opstart krijg ik de keuze om naar de bios te gaan en anders start die weer opnieuw op en zo telkens opnieuw andere keuzes heb ik niet gekregen , mijn pc een 'Packard bell easy note laptop' met windows vista ... op ,
en het probleem begon naa het spelen van oblivion ik kreeg een paar fout meldingen en na 3 keer het spel opnieuw te hebben opgestart kreeg ik blauw scherm dat ook snel weer weg flitste en nu heb ik alleen nog het bovenstaande probleem .

gelieven mij zo snel mogelijk iets te laten weten want ik heb die laptop vaak nodig voor school en andere x


Mvg Roy , :)
 
Al een recovery cd/dvdtje gebrobeerd

als je er geen een hebt download hem hierklik

en brand hem met imgburn
 
dan moet je op f2 drukken en dan krijg je een schrempje en dan je cd drive kiezen

Sorry maar dat lukt niet ...
Waneer ik op f2 druk gaat die gewoon verder naar het volgende ( iets gemaakt door 'www.ami.com' )
als ik daar op f2 druk gaa ik naar de bios
x
 
Sorry maar dat lukt niet ...
Waneer ik op f2 druk gaat die gewoon verder naar het volgende ( iets gemaakt door 'www.ami.com' )
als ik daar op f2 druk gaa ik naar de bios
x

je moet in je bios waar je van wil booten je moet bij boot het instellen je moet je cd drive als eerste doen
 
je moet in je bios waar je van wil booten je moet bij boot het instellen je moet je cd drive als eerste doen

Bedankt voor je hulp het is me niet gelukt gisteren avond , dus gaat ons papa de pc morgen mee naar school nemen (hogeschool antwerpen ) en laat hij die maken door een vandie studenten en zij zullen er wss ook xp opzetten x

Maar tog bedankt ;)
Mvg RoyStarZz
 
Tog bedankt , kheb hem trug gekregen en ze hebben mij vertelt dat mn werkgeheugen kapot was ,, dus gaa ik er een nieuwe kopen maar tog bedankt voor je hulp ;)
ciaoo :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan