vista loop helemaal vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

afridbeertje

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
60
ik heb me pc al een jaar maar na een tijdje kreeg ik een probleem me pc liep helemaal vast maar dan ook echt helemaal je kan je muis niet meer bewegen het geluid blijft haken en je kan helemaal niks meer heb me pc tijdje geleden opnieuw geinstalleert maar nu heb ik het weer weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen want het bebeurde vandaag al 3 keer heel irritant
 
Start eens op veilige modus op, doet hij daar hetzelfde? Of doet hij het daar niet?
We horen nog van je :thumb:
 
vastlopen

hij doet het soms het kan een week niet zijn of wel 3 keer per dag dus dat is moeilijk te controleren
 
2 mogelijke hoofdoorzaken:

een virus of een apparaat dat niet (goed) is geïnstalleerd.

Wat "zegt" het apparaatbeheerscherm over de geïnstalleerde hardware?
 
ik snap niet wat ik nu moet doen moet ik nu alle hardware aanvinken en kijk of hij zegt niet goed geinstaller ofzow ?
 
Nee, gewoon naar apparaatbeheer gaan en vertellen wat je daar ziet (of je daar "rare" dingen ziet zoals cirkels met kruizen erin of uitroeptekens)
 
Rest spyware en / of een virus.

Wat ook nog zou kunnen is een te hoge temperatuur door stof / vuil.
 
Dan wordt het wellicht hoog tijd voor een grondige systeemscan v.w.b. virussen en spyware.
 
Ja? Dan kan je theoretisch op 16 maart, 1 minuut na de installatie van Windows, al een virus en / of spyware hebben binnengehaald. Ik kan hiervandaan jouw sitebezoek niet inschatten.
 
Weet precies wat de topicstarter bedoelt, ook ik heb deze ervaring met vista, en na meer dan een jaar geklooi hiermee kan ik in ieder geval zeggen dat het niks met een virus of spyware te maken heeft.

Misschien kan je de volgende dingen nog doen:

- met een driverscanner scannen of er eventuele nieuwe updates zijn voor je drivers
- met tuneup utilities 2009 proberen de overige rotzooi die nog in je pc zit te verwijderen

het is een irritant euvel en hoop dat je eruit komt, was bij mij helaas niet het geval, dus ik hou deze topic even in de gaten :)
 
soms kan het even duren, daarnaast is het ook niet echt een makkelijk probleem, maar weet zeker dat er mensen zijn die je willen helpen hiermee, kwestie van geduld zullen we maar zeggen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan