Vista loopt ontzettend traag .

Status
Niet open voor verdere reacties.

henrydev

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
85
hallo mensen ,

ik heb hier een probleem bij me vaders computer

hij heeft sinds 3 dagen windows vista home premium.
hij heeft toenstrax een programma gedownload en daar is het mis gegaan, hij opent niks meer , het blauwe rondje blijft maar zwaaien , en de cpu draait constant op 100 procent al staat ie op bureublad niks te doen zegmaar, en het geheugen werkt ook als een paard, hij heeft het hiervoor gewoon uitstekend gedaan, , in veilige modus is er niks aan de hand, daar heb ik nod32 4 gedraait complete scan, maar geen resultaat, enkel wat cookies, daarna heb ik spywaredoctor gedraait en daarv ond ie spyware en 2 trojan horses Trojan-spy.zbot!ct en Trojan-pws.onlinegames.ahrg.. die zijn verwijderd maar ook geen resultaat de pc blijft zo doen, en systeemherstelpunt is niet gemaakt , dus terugzetten kan ook niet,, de download verwijderd maar geen goed resulaat in de gewone modus , enkel in de veilige modus..en de internet verbinding werkt ook niet meer ineens.. heeft iemand enig idee ?

MVG Henry de vries
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor je info, maar het mocht niet baten , het heeft eigenlijk niets geholpen :( dat malware programma had 3 trojans gevonden en verwijderd , superspyware kon ik niet gebruiken in veilige modus en in normale modus loopt ie totaal vast dus kan ik hem ook niet gebruiken, ik heb de cleaner ook nog gebruikt ,en bij spy sweeper heeft ie alle schilden uitgeschakeld :S en die kan ik ook niet inschakelen, en me internet verbinding kan gewoon niet starten , maar wel in veilige modus..heeft iemand nog enig idee ?

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan