Vista mail: tijdens werken ineens alle boxen leeg en doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

karend

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Berichten
3
Hallo

Heb laptop met Vista en windows mail van 1,5 jaar oud. Werkte allemaal goed. Steeds vaker echter tijdens het werken (eerst 1 x per week, nu 3 keer in een uur) als ik mail wil versturen of in de verschillende mappen in mijn mail wil kijken, is alles ineens weg.
Dus inbox ineens leeg, verzonden, alles is ineens leeg en hij wil niet meer verzenden. Als ik op dat moment met een mail bezig ben, wil hij die ook niet in concepten opslaan. Enige wat erop zit is in word mijn email inhoud zetten en opslaan, hele computer aflsluiten, weer opstarten en dan is alles er weer en doet het weer en kan ik weer ontvangen en zenden, tot hij ineens weer doodslaat.
Soms na 5 minuten, soms pas na 2 uur...
Ik kan er niets over terug vinden, heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Vast dank!! MVG Karen
 
Windows mail heeft inmiddels een nieuwer broertje Window Live Mail.
Download en installeer die. Tijdens het installatieproces zal gevraagd worden om het één en ander uit Windows Mail te importeren, wat je natuurlijk doet.
 
Dank je wel


Ik heb eea geinstalleerd en vooralsnog werkt het...Kijken of het blijft werken maar ik vind het nu al wel fijner en overzichtelijker!
Ik hou je op de hoogte of het nu definitief is opgelost! Zo ja, zal ik morgen de mail melden als opgelost!

Weet je toevallig ook hoe ik mijn handtekening met een logo kan voorzien? Nu zie ik de tekst wel, maar logo is wit vlak met rood kruisje..

Nogmaals Bedankt!
 
Weet je toevallig ook hoe ik mijn handtekening met een logo kan voorzien? Nu zie ik de tekst wel, maar logo is wit vlak met rood kruisje..

Nee, zou zo niet weten, maar maak er een nieuwe vraag van. Grotere kans dat er wordt gereageerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan