vista - mappen -submappen - alfabet - rommeltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Berichten
313
Ik blijf problemen houden met de weegave van de mappen, ondanks het opvolgen van adviezen.
Als voorbeeld wil ik in een map slechts de omschrijving, grootte en wijzigingsdatum en kolombreedte aanpassen.
Deze map geldt voor alle mappen (aangegeven bij map-opties)

Toch gebeurt het dat er weer een andere indeling komt, danwel staat in de mappen alles alfabetisch. Terwijl ik niets aanpas.
Het lijkt wel of vista zelf gaat bepalen of er een alfabetindeling wenselijk is (ik heb veel stripbestandjes in submappen opgeslagen)

Wat doe ik fout:
1. moet ik na aanpassen de computer opnieuw opstarten?
2. moet ik de aanpassing voor iedere dataschijf: opnieuw doen?
3. valt het niet willen alfabetiseren ook onder de opdracht "geldt voor alle mappen"?

Uw adviezen met belangstelling tegemoet ziende,
 
Laatst bewerkt:
Het klinkt misschien wat flauw maar heb je al gekeken in Help en ondersteuning? Even zoeken op weergave mappen en er komen een heleboel instellingsmogelijkheden voor de dag.
 
Sorry voor een late reactie.
Ik heb me suf gelezen en de nodige adviezen opgevolgd, maar ik krijg steeds meer het idee dat Vista ook een eigen wil heeft.

Diverse malen heb ik een aan map aangepast en bij mapopties aangegeven dat dit voor alle mappen geldt.
Nu ziet er weer goed uit, maar er kan zomaar weer in een map met daaronder weer heel veel andere mappen met alfabetletters worden gewerkt.

Maar op dit moment lijkt het weer goed te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan