Vista met uitzicht van Windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurtm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2009
Om mijn prestatie van mijn pc een beetje te verbeteren had ik TuneUp Utilities geinstalleerd. Na de scan heb ik de voorstellen tot verbetering gevolgd met als gevolg dat ik nu met het uitzicht van window98 zit en dat de sidebar op mijn bureaublad niet meer doorzichtig is. Ik heb zo een beetje rondgezocht en las ergens dat ergens in de instellingen ik iets van "klassiek" naar "vista" moet zetten maar daar vond ik "vista" niet tussen.
Ondertussen heb ik TuneUp van mijn pc verwijderd maar ook dat leverde niks op.

Weet iemand hier raad mee ?

Grtz

als je eens met je rechtermuis op het bureablad klikt, dan naar persoonlijke instellingen gaat, en dan bij thema aero kiest (of anders windows normaal/vista normaal?)

rechtermuisklik op bureaublad > aan persoonlijke voorkeur aanpassen > thema

Laatst bewerkt:
Dat programma van je heeft vast de speciale desktop experience services uitgezet, waardoor je de leuke grafische dingen van Vista niet meer hebt.

Al een systeemherstel geprobeerd?

Jammer dat je Tune-Up er al af gemikt hebt... Want daarmee had je alle tweaks weer terug kunnen zetten. Waarschijnlijk had je gekozen voor "maximum performance" en dan schakelt TU onder andere alle visuele effecten uit.....

Al een systeemherstel geprobeerd?

Jammer dat je Tune-Up er al af gemikt hebt... Want daarmee had je alle tweaks weer terug kunnen zetten. Waarschijnlijk had je gekozen voor "maximum performance" en dan schakelt TU onder andere alle visuele effecten uit.....
Ik had inderdaad max performance gekozen.
Systeemherstel mislukt op de een of ander manier steeds

Allemaal geblokkeerd door die programma, die heeft (veronderstel ik) alle visuele systeemprocessen enzo gedisabled, zodat ze niet worden mee opgestart met de pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan