vista naar xp, ethernet...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fool
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fool

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2007
Hallo,

Ik draaide een tijdje op windows vista, maar achteraf gezien draait dit toch te traag..
Ik heb dus weer windows xp erop gezet, maar nu heb ik geen internet... Hij herkent niks van mijn moederbord, even de drivers proberen te installeren maar dat lukte ook niet.. Installatie stopt ermee tijdens de installie, geen meldingen niks!

Ik heb geen idee, wie kan mij helpen?

P.s kom er net achter dat die eigelijk bijna niks installeert!

Laatst bewerkt:
Eerst maar weer even de standaard vraag:

Wat is naam en typenummer van je moederbord, of, bij een merk-pc zoals b.v. Dell, HP. Compaq, Medion, Packard Bell e.d., het typenummer van de PC?

Hallo,

Ik draaide een tijdje op windows vista, maar achteraf gezien draait dit toch te traag..
Ik heb dus weer windows xp erop gezet, maar nu heb ik geen internet... Hij herkent niks van mijn moederbord, even de drivers proberen te installeren maar dat lukte ook niet.. Installatie stopt ermee tijdens de installie, geen meldingen niks!

Ik heb geen idee, wie kan mij helpen?

P.s kom er net achter dat die eigelijk bijna niks installeert!

---------------------------------------

Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik wou eerst windows xp erop zetten samen met vista, maar dat weigerde hij. Toen heb ik vista eraf gegooit en wou toen xp erop zetten. Dit is gelukt, maar toen had ik ook geen internet, een grafische kaart, hij herkende dus gewoon heel veel hardware niet. Dus zit in nu weer met windows vista.....:shocked:

---------------------------------------

Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik wou eerst windows xp erop zetten samen met vista, maar dat weigerde hij. Toen heb ik vista eraf gegooit en wou toen xp erop zetten. Dit is gelukt, maar toen had ik ook geen internet, een grafische kaart, hij herkende dus gewoon heel veel hardware niet. Dus zit in nu weer met windows vista.....:shocked:

Ja ik krijg vista er ook niet meer op, als ik boot van de dvd, heeft die het over I/O apparatuur, heb me externe hd afgekoppeld, maar nog steeds niks!

Moederbord: Asrock AMD S939 NF4G-SATA2

Ja ik krijg vista er ook niet meer op, als ik boot van de dvd, heeft die het over I/O apparatuur, heb me externe hd afgekoppeld, maar nog steeds niks!

Moederbord: Asrock AMD S939 NF4G-SATA2

ik kreeg windows vista er wel weer op, maar ik heb gewoon de (......) aan vista
wil het gewoon weg hebben

ik kreeg windows vista er wel weer op, maar ik heb gewoon de (......) aan vista
wil het gewoon weg hebben

ja snap ik het is ook vervelend, maarja internet is toch wel makkelijk :p
Maarja i/o error, alles afgekoppeld geen idee

ja snap ik het is ook vervelend, maarja internet is toch wel makkelijk :p
Maarja i/o error, alles afgekoppeld geen idee

ik zou het ook niet weten, maar bij xp herkende hij geen Geluidskaart en netwerkkaart

ik zou het ook niet weten, maar bij xp herkende hij geen Geluidskaart en netwerkkaart

Vista installeert op dit moment, weer denk een fout op de cd, even opnieuw gebrand en hij doet het weer... toch vreemd dat xp niet meer goed functioneert als vista erop heeft gestaan!

Vista installeert op dit moment, weer denk een fout op de cd, even opnieuw gebrand en hij doet het weer... toch vreemd dat xp niet meer goed functioneert als vista erop heeft gestaan!

jah nogal, alsof vista niet wilt dat er xp op komt, want toen ik ze er allebij op wou zetten zei hij dat het niet mocht of sow iets :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan