Vista Naar XP Levert Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikaa

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Berichten
90
Hallo ik heb pas geleden me winsows vista van me laptop afgehaald en XP erop gezet maar nu heb ik een prbleem niks werkt...

de drivers zijn allemaal geinstaleerd geen probleem daar werkt alles wel.

maar zodra ik bijvoorbeeld internet start valt hij uit start ik steam op valt het uit als ik msn plus erop zet valt hij uit

ook krijg ik een melding over c++ iets hopelijk kennen jullie mij ermee helpen want ik word er gek van :(

mvg. Mikaa
 
Merk en type van die laptop?
En hoe heb je xp geinstalleerd precies?
 
Merk en type van die laptop?
En hoe heb je xp geinstalleerd precies?

compaq presario C735ED
uhmmm ik heb in de bios zo gezet dat hij de s-ata schijf zie als een ide en windows geinstaleerd op de normale wijzen
 
Staat op je computer ook het progrmma: Microsoft visual C++ Redistributable ?
 
Staat op je computer ook het progrmma: Microsoft visual C++ Redistributable ?

niet in me software lijst of onder alle programma's

de c++ is trouwens visual c++ runtime library
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet zeker maar volgenmsij moet iedere computer dit hebben dat programma, ook voor errors etc.
 
Hoi,

Heb je voordat je XP ging installeren de hele schijf geformatteerd ?

Ed
 
Dat vroeg ik niet..:)...leeg maken is niet hetzelfde als formatteren...

Ed
 
Hoi !

Graag een exacte foutmelding, anders blijven we gissen zoals bij de meeste posts hierboven.

Greetz.

Harry.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Graag een exacte foutmelding, anders blijven we gissen zoals bij de meeste posts hierboven.

Greetz.

Harry.

het zijn meerdere fouten de meeste zijn dat als ik ze opstart dat ze afsluiten dan staat er altijd in blablabla.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor dit ongemak

en over het C++ gedeelte:

microsoft visual C++ runtime library
runtime error
Abnormal program termination

hopelijk kunnen jullie er wat mee :(
 
En het probleem is direct onstaan na de installatie..of heeft het nog even gewoon goed gedraaid?

Ed
 
En het probleem is direct onstaan na de installatie..of heeft het nog even gewoon goed gedraaid?

Ed


hij deed het eerst wel maar dat was maar 1x en nu niet meer maar heb me windows opnieuw geinstaleer maar met een andere cd vanaf service pack 1 en nu doet alles het gewoon denk dat het daar aan lag
 
Ok..mooi..ook weer opgelost..:thumb:

Kan dus misschien een niet correcte installatie zijn geweest...maar het werkt weer en thats the point..

Succes verder...:)

ED
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan