Vista naar XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Julian16

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Ik heb een Samsung R522-FS03 gekocht maar ik wil graag vista downgraden naar XP alleen ik kan het modelnr niet vinden op de samsung site. Daar staat alleen de FS01 vermeld, weet iemand of die drivers ook voldoen als ik die straks wil installeren?

Ik heb ook een CD gekregen bij mijn laptop waar alle vista drivers op staan, kan ik deze ook gebruiken om de drivers straks op win XP te installeren?

nog 1 vraagje, is het mogelijk om alle drivers van de samsung site te downloaden en deze op een cd te branden als .exe's? of moet ik ze dan eerst inpakken met winrar?

groeten mij :)

Hoi,

Waarom alle en niet alleen die je nodig hebt als je wilt weten welke zou je met dit programma-tje kunnen bekijken.

Modag

ja ik heb ze allemaal nodig :P

maar kan ik ze downloaden en op een cd branden? of gaat dat niet?

Hoi,

Ja dat kan maar ik zie bv bij je lan dat er drie versies gebruikt zijn daar zou je toch even de juiste moeten nemen.

Modag

Hoi

Succes en lees misschien nog wel of het gelukt is.

Modag

ik zie bij system information dat ik de Atheros Wlan heb, ik zal daarna alle zip bestandjes op een cd branden en kijken of ik ze kan installeren zodra windows XP erop staat

ik laat nog wel weten als het gelukt is (of niet.. :P)

groetjes

Hoi,

Ik weet niet ik ga maar naar bed want ik zit te slapen de link is niet goed zie ik dus wacht even.

Modag

Hoi.

Hier de goede oh oh oh wat stom van me:evil:

Modag

Laatst bewerkt:
dankjewel, ik zie de r522 fs03 er helemaal niet tussen staan. Hoe heb jij hem gevonden? de link is trouwens in het italiaans :(

Hoi,

Ja maar de drivers zijn multi huppeldepup:) dus zal geen probleem zijn.
En je kan ze eerst unzippen en dan op een cd-rom branden.
Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan