Vista netwerk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark2003

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2003
Mijn os is Windows Vista Ultimate 64 bit. Bijna alles draait goed, ik heb alleen een probleem. Nadat ik de driver voor mijn netgear netwerkkaart heb geinstalleerd kan ik
na het ingeven van de netwerksleutel normaal verbinding maken met het internet. Ik
heb de opties: dit netwerk opslaan en deze verbinding automatisch starten aangevinkt.
Nu komt het. Ik zet vervolgens de computer helemaal uit, dus geen restart. Elke keer
bij het opnieuw opstarten worden de stuurprogramma's voor mijn netwerkkaart en voor
PCI to PCI bridge opnieuw geinstalleerd. Hierna moet ik weer handmatig verbinding maken met het netwerk en de key ingeven. Het vreemde is dat in draadloze netwerken beheren
mijn verbinding nu al op: draadloze netwerkverbinding 19 staat. De voorgaande zijn echter niet zichtbaar. Mijn netwerkadaptor tijdens de voorheengenoemde stuurprogramma's installeren wordt netwerkadaptor 7 genoemd! Ik dacht eerst dat het aan mijn niet ondersteude netwerkkaart van Etech lag, dus een nieuwe netgear gekocht maar die doet dus hetzelfde. Wie helpt mij met dit lastige probleem. In ieder geval bedankt alvast, Mark

Hier staat je vraag ook.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=296809 en daarom gaat deze op
slotje2.gif
.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan