Vista netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm nu moet ik even gaan spitten.

computers al eens opnieuw opgestart.

deze meldingen krijg ik inderdaad ik ga je advies opvolgen maar dat wordt vandaag niet meer ik heb het verhaal geprint maar ga er nu mee stoppen , morgen weer werken en ik heb er inmiddels 6 uurtjes mee zitten klooien.
tot dusver bedankt en een dezer dagen meldt ik mij weer.

Bedankt tot zover ik kom steeds een stukkie verder.

ron

we horen je....

Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer.
Ik alle adviezen opgevolgd gast staat ingeschakeld en ik ben inmiddels de baas over mijn pc. ik kan nog steeds mijn laptop niet benaderen.
als jullie dit lezen hoor ik graag weer van jullie

Hoi !

Ben je op beide apparaten ingelogd met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde ww. ?

Blanco ww. zijn in principe niet toegestaan bij netwerk delen in Vista !

Greetz,

Harry.

ik gebruik geen ww en de gebruikersnaam is gelijk
ik kan vanaf de laptop de pc benaderen maar andersom geeft de melding dat ik niet genoeg rechten heb.

Hoi !

Staat er op de laptop iets niet goed ingesteld !

Als je vanaf de laptop wel naar de PC kunt, en de instellingen zijn op beide hetzelfde, waarom zou andersom dan niet lukken ?

Ik heb al diverse netwerkjes met Vista-PC's mogen instellen (heb er thuis ook 1) maar nooit problemen ondervonden, tenzij met draadloos !

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
ik heb geen idee waar ik naar meot kijken,
morgen maar weer verder dus
bedankt

Tjakka, ik kan mijn laptop benaderen. het probleem zat hem inderdaad in een instelling van de laptop (ww beveiliging aan). nu wil ik de complete inhoud van de laptop naar de pc kopieren, en dan krijg ik de melding dat ik daartoe niet gerechtigd ben. delen saat op iedereen en volledig (lezen beheren en wijzigen) wat gaat er fout?

ron

Hoi !

En je bent eigenaar van de VIsta-schijf; op de manier zoals enige posts hiervoor is uitgelegd ?(Ik bedoel dus niet of je 'm betaald hebt !)

Greetz,

Harry

ik probeer mijn hele schijf te delen en dan geeft het systeem aan dat de schijf gedeeld is maar ik akn niet alle mappen benaderen sommige wel en andere weer niet..
heel vreemd

Hoi !

Dan eerst zorgen dat je alle mappen/bestanden kunt benaderen, anders gaar het natuurlijk nooit lukken !

Of: Maak een image, bijv. met AcronisTrueImage, van de hele schijf, dan ben je van alle problemen af !

Greetz,

Harry.

moet ik alle mappen dan afzonderlijk instellen? en kan ik de harde schijf niet in een keer delen?? een image is niet van toepassing, mijn laptop zit bomvol met allerhande zooi., en waardevolle info.
ik wil dus alles op mijn pc zetten en de laptop volledig formatteren . dan kan ik in een latter stadium alles een rustig uitzoeken wat ik wil bewaren en wat niet.

ron

Hallo allemaal,

ik kan inmiddels de diverse pc benaderen en sommige mappen delen, echter de onderliggende mappen kan ik niet delen of ik moet dat apart aangeven.
aangtezien ik alles wil delen is dat nogal veel werk zijn er andere manieren om dit te doen.

ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan