Vista niet meer in dualboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

swallav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Ik heb een laptop waar vista op zat. Ik had nog een cd-rom met windows xp liggen dus ik dacht, laat ik er een dualboot van maken. Nadat ik bijna alle drivers had geïnsatleert besloot ik vista weer eens uit te testen, echter, vista stond er niet meer tussen. Ik kon nu alleen nog maar kiezen tussen windows xp mediacentre en windows xp professional. Ik heb toen via de recovery cd van windows geprobeert om de recovery van windows vista te komen. Elke keer als ik dat probeer zegt hij wrong administrator password. Ik heb nooit een pasword erop gezet
en weet dus ook niet wat ik hier moet invullen. Leeg laten heb ik al geprobeert maar werkt ook niet. Heeft iemand een idee hoe ik vista weer terug kan krijgen naast windows xp?

Alvast bedankt

De enige oplossing hier voor is, is opnieuw installeren.

Als je XP na Vista installeert, gooit XP de hele dualboot in de war, en is het onmogelijk om nog in Vista te komen. Je bent lang niet de enige die dit overkomt.

Opzich is herinstalleren in Vista niet zo erg, al je bestanden heb je nog in de map Windows.old staan die vista voor je aanmaakt.

De enige oplossing hier voor is, is opnieuw installeren.

Als je XP na Vista installeert, gooit XP de hele dualboot in de war, en is het onmogelijk om nog in Vista te komen. Je bent lang niet de enige die dit overkomt.

Opzich is herinstalleren in Vista niet zo erg, al je bestanden heb je nog in de map Windows.old staan die vista voor je aanmaakt.

Echt complete onzin!!!!

Inderdaad zoals gezegd met VistaBoot Pro even oplossen!!

http://vistabits.nl/dualboot_vista_xp.htm

Oh? Kan het toch?

Nouja, ik heb de laatste maanden wat computers/hardware betreft onder een steen gelegen, dus excuses..

Bedankt

Hij werkt weer. Nu staat Vista mooi onder xp :)

Nogmaals bedankt.

Toch niet helemaal

Als ik nu de keuze krijg tussen mijn besturings systemen krijg ik steeds de foutmeldings als ik op windows Xp klik dat hij hemniet kan vinden. Als ik hem weer repareer door windows xp schijfje en dan fixboot kan ik niet meer op vista. Heeft iemand een idee hoe ze naast elkaar kunnen staan en werken? Oja ik weet niet of het er mee te maken heeft maar ik heb een acer laptop. Op het forum zag ik al meer mensen die probeerden en dualboot te maken op een acer laptop maar waabij het ook neit gelukt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan