Vista om de seconde doet iets "blauw rondje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer44

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Berichten
224
Hallo,

Heb op mijn werk vanaf maandag een nieuwe pc, wat mij heel erg stort is dat om de seconde er iets gebeurd dat ik niet weet wat.
Blauw rondje springt telkens in naast de cursor.

Draait op Vista, het is volgens mij niet het indexeren, dit is namelijk voltooid als ik kijk. Opnieuw opstarten helpt ook niet.

Iemand een idee,oplossing?
 
al in taakbeheer gekeken?
welke taken je hebt draaien en kijk ook even bij processen of je nog rare dingen ziet. misschien verstandig om op geheugengebruik of op cpu te sorteren dan kun je zien welk proces het meeste van je cpu eist.

iets meer details zou ook handig zijn zoals: de pc die je nieuw hebt gekocht, heb je daar al dingen op geinstalleerd? en had je dit al vanaf de aanschaf of begon het spontaan?
 
Laatst bewerkt:
via taakbeheer een proces beëindigd nu geen last meer van.

Betreft:

Asghost.exe
Global virtual card host.

Kan ik ervoor zorgen dat deze niet automatisch opstart? of is dit programma ergens voor nodig.
 
geen idee. process zegt me niks.

over dat opstarten. jah er zijn een aantal tooltjes op internet te vinden waarmee je bepaalde processen tijdens het opstarten kan stoppen.

je kan dit volgens mij ook Start/Uitvoeren, type msconfig, tabblad Opstarten en dan dat proces van jou uitvinken. wel uitkijken dat je geen dingen weghaald die van belang zijn. metname windows.

maar of dat voor processen of applicaties geldt weet ik niet precies.

ik zou zeggen maak een nieuwe vraag. suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan