vista op hdd installeren op andere hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mic82

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Berichten
50
Hallo

Ik wil mijn hdd van mijn laptop vervangen voor een grotere versie.
nu is het geval dat HP alleen vista op hdd plaatst. Nu wil ik dus vista installeren op de hdd ter vervanging van de huidige.

Heeft iemand hier ervaring mee?

bvd michel
 
Je zou misschien recovery dvd's kunnen aanmaken.--> ik veronderstel dat Hp hiervoor wel een handleiding heeft en daarmee kan je dan vista installeren, als het toch nog steeds over dezelfde laptop gaat met gewoon een andere harde schijf, anders vrees ik ervoor dat het zou lukken :confused:
 
Image backup maken van de huidige HDD op een externe HDD of DVD's.
Nieuwe HDD er in en backup terug zetten. Niet vergeten om een restore cd te maken.
 
Image backup maken van de huidige HDD op een externe HDD of DVD's.
Nieuwe HDD er in en backup terug zetten. Niet vergeten om een restore cd te maken.

Ik had er eigenlijk niet bij nagedacht maar voor recovery dvd te maken had je waarschijnlijk de andere (oude) harde schijf nodig aangezien daar de recovery partitie opgestaan moet hebben.

De enigste optie lijkt me dus inderdaad nog een image te maken of moest je oude HDD nog intact zijn kan je misschien alsnog recovery's aanmaken :thumb:
 
mogt je toevallig een vista dvd hebben liggen, pak die gewoon de key van vista staat toch op de stikker op je flaptop ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan