vista opent geen programma's en xp wil er niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn4433

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2008
hallo ik zal me eerst even voorstellen ik ben martijn 18 jaar ik heb net een nieuwe pc gekocht het is een medion alleen ik heb een groot probleem sinds ik hem nieuw heb opent hij wel games vanaf een cd maar geen programma's gedowload van internet zelfs windows service pack 1 niet
en uitvoeren als administrator heb ik al geprobeert dat werkt niet
en ik heb laatst me pc geformatteert om xp erop te zetten toen wou xp er niet op
dan is me pc de setup aan het laden later zegt ie dat de setup afgebroken is om problemen te voorkomen en nu heb ik vista home premium erop zitten gewoon de orginele
en hij geeft die problemen nog steeds aan van die programma's en de foutmelding die hij dan aangeeft is dit : het uitvoerbare bestand van het client-installatieprogramma voor windows live werkt niet meer
dit is het probleem met windows live messenger en ik heb het ook met andere programma's zoals limewire bitlord service pack 1 enz enz

weten jullie het misschien ?
ik heb een intel dual core e7300
3 gb werkgeheugen
nvidia 9500
640 gb S-ATA hardeschijf

gr martijn

Dat je XP niet geinstalleerd krijgt klopt wel. Je hebt een SATA harddisk en XP heeft standaard geen SATA drivers aan boord dus kan je harddisk ook niet vinden.

Bij mij doet SATA het gewoon op XP SP2 en op XP SP3, op XP SP1 zou het messchien een probleem kunnen zijn...

SP 1, 2 of 3 van XP heeft niets met de SATA drivers te maken, die heeft XP sowieso niet.
Kan wel liggen aan het gebruikte moederbord, waarop SATA gezien wordt als IDE en dan lukt het XP wel

SP 1, 2 of 3 van XP heeft niets met de SATA drivers te maken, die heeft XP sowieso niet.
Kan wel liggen aan het gebruikte moederbord, waarop SATA gezien wordt als IDE en dan lukt het XP wel

oke en kan ik dat ook doen ? dat xp hem ziet als IDE ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan